omuleti

Monday, October 02, 2006

coolangeala, mon amour

Da, frate! Tampitii astia au organizat asta cu francofonia aici, frate. Au blocat traficul, frate. I-au adus pe toti dictatorii aia, nu ca noi am sti unde sunt si ce fac sau ca am iesi la un protest impotriva lor, dar de ce sa-i aduca aici? Ce treaba avem noi cu francofonia? Ce treaba avem noi cu orice? E ne-no-ro-ci-re, frate! Trei zile fara masina. We're all gonna die! Frate!!!

Noi o sa-i dovedim, frate! Sa ne suga cu francofonia lor. Cum adica sa trebuiasca sa merg eu 20 de minute pe jos pana la birou, frate?!!! Da' ce sunt eu, fraier? Sau, mon Dieu, ca sa fim in ton, sarac? Ce bine ca sunt cool si lucrez la o agentie de publicitate. O sa fac un clip de-asta, cum ii zice, hai ca vreau neaparat s-o dau in termeni frantuziti...cum piz...asa, frondist, frate! Si-l pun pa net, clar. Laser, frate!

Stii ce e cel mai tare? Ca eu nu sunt singurul coolangiu. Mai sunt si altii. Suntem multi. Toti or sa puna link-uri in blogurile lor sau pe paginile lor si-o sa spuna ca sunt tare. Mega-trend ce fac. Protest civic! Va au festin du diable, cochon! Nu ma lasi tu pe mine fara masina, da? Si ce daca n-a fost aglomeratie, si ce daca n-a fost zgomot?! Ba sa fie, frate! Ca daca voiam sa traiesc la tara, ramaneam acasa, frate! Aici e Bucuresti, s-a inteles? Zi, ba, s-a compris?

Asa, frate! M-am defulat creativ. Just check me out: http://www.youtube.com/watch?v=q908s-F78AQ.

Apropo, le-a spus cineva la espece de imbecilii astia ca in industria nr. 1 in lume, publicitate that is, toata terminologia e in engleza, ba terminatilor?! Ca marche, ca rule! Moi, c'est a dire.

Je vous baise!

9 Comments:

At 1:11 PM, Blogger runbaby said...

N-ai pentru ce. Sharpe nu m-a dat pe spate (sau a fost prost tradus), il prefer pe Woodehouse. Nu imi propusesem sa fiu funny, ci doar sa exprim oboseala vizavi de lalaiala impotriva francofoniei, legata in principal de problema cu masinile.

Daca ai dreptate in privinta celor de la Gavrila, cu atat mai bine. Exceptiile in domeniu sunt foarte putine, din stiinta mea.

Multumesc pentru primul comentariu din acest blog :).

 
At 1:44 PM, Anonymous Anonymous said...

Pentru un cititor de literatura cum te dai... scrii ca un baietas pafarist de cartier.. nu-i de mirare ca e primul si sper, ultimul comentariu

 
At 2:05 PM, Blogger runbaby said...

E dreptul tau la opinie. Banuiesc ca satira e un termen de care esti strain. Nu te obliga nimeni sa citesti/comentezi. Zi buna!

P.S. Sunt o ea :).

 
At 3:59 PM, Anonymous Anonymous said...

exact .. o ea neinteleasa si alternativa impotriva curentului. It's not that new baby.. cat despre remarca ta cu limba engleza, dai dovada ca habar nu ai ce se intampla de fapt. Dar oricum, cu blogurile astea, vin unii sus, altii trebuie sa stea si jos. FRATE

 
At 9:28 PM, Blogger runbaby said...

mai, mai, cata frustrare...:)... sunt perfect de acord cu tine: unii sus, altii jos. nu sunt nici neinteleasa, nici alternativa, am doar opinii. Cu care, repet, poti fi de acord sau nu, dar nu fi atat de cliseistic in aprecieri vizavi de persoana mea... Putina creativitate, ce Dumnezeu, ca cere domeniul :)...

 
At 1:42 PM, Anonymous Anonymous said...

Creativitate inseamna sa scrii asa?

 
At 3:07 PM, Blogger runbaby said...

@julien
fair enough, sorel :), o sa ma straduiesc sa fiu la inaltime.

@anonim
hai sa fim de acord ca nu suntem de acord si gata, bine? n-am intentionat sa te ofensez si chiar am senzatia ca tantarul devine, in mod complet nejustificat, armasar :).

 
At 5:06 PM, Blogger Musculin said...

Salutul de la final - "je vous baise" - adresat tuturor carcotasilor francofobi a pus cireasa pe un tort exploziv.

Pacat ca francofobii nu l-au priceput!

 
At 5:57 PM, Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 

Post a Comment

<< Home