omuleti

Monday, August 04, 2008

unfinished empathy

venisem otarata sa scriu un post despre decalogul invataturilor mele din ultimele zile.

incepea cu ceva de genul "romanii sunt cei mai destepti, vigilenti si priceputi dintre traci" si se incheia cu "mitocanul s-a nascut ofensat (apud Plesu)".

dar apoi mi-am amintit.

cum am dansat la massive attack (si ce romanie era in jur)

cum m-am dat cu motocicleta (si cat de repede mi-as lua si eu una)

ca beau o bere cum ajung (1 mississippi, 2 mai)

ca seri in baraka (da)

ca bicicleta (da, da, da)

ca sunt fericita

si am scris asta.

hello, world :)

2 Comments:

At 2:27 PM, Blogger vvritz said...

me a happier Romanian since abroad, abia aştept să vin acasă, aş face-o lunar (din cauza oamenilor, care nu's nicăieri ca la acolo). mi-ai pus un zâmbet pe buze. gracias!

 
At 3:02 PM, Blogger runbaby said...

eu multumesc ca mi-ai dat de stire despre zambetul sus pomenit :). si sa ai motive sa zambesti si aici!

 

Post a Comment

<< Home