omuleti

Friday, August 01, 2008

So happy

Stiu ca scriu din ce in ce mai rar, time, time, give me time. As vrea sa povestesc de mars, de proiect, de tot efortul extraordinar si satisfactia uriasa pe care le-a implicat. Cred ca pot spune ca ziua de ieri a fost un summum profesional si ca fredonez in minte "the only way is up, baby" :). De Cicloteque stiti deja, cat despre cum (mi-)a fost la mars, o imagine face cat o mie de cuvinte.


Foto: Constantin Opris.

Si asta cant:
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

4 Comments:

At 5:00 PM, Blogger ionuţ said...

Sa-ti fie de bine.
Si eu abia astept sa inchiriez o bicicleta.
Imi pare o initiativa foarte inspirata pentru civilizarea Bucurestiului aceasta Cicloteque.
Bravo voua:)

 
At 5:38 PM, Blogger runbaby said...

o voce amabila intr-o mare de carcoteli :).

sarumana, te asteptam!

 
At 10:05 PM, Blogger OnionSoup said...

poza spune multe, se vede clar cat esti de happy :)

proiectul in sine e meserias si lumii ar trebui sa-i fie mai putin frica sa se entuziasmeze la nou, cred c atunci schimbarea mentalitatii s-ar propaga mai repede :)

ps. desi in olanda n-am folosit deloc bicla, ci mergeam pe jos, sa stii ca daca eram la buc as fi venit la mars:)

 
At 12:17 AM, Blogger monsoux said...

you look very happy :)

 

Post a Comment

<< Home