omuleti

Thursday, March 29, 2007

happiest cornflake girl

she's coming. pe 13. iulie. nici macar faptul ca e la polivalenta nu-mi intuneca bucuria. numai morissette ar fi fost mai tare decat asta. the power of orange knickers. azi m-am bucurat ca un copil, desi eram obosita si stresata si ocupata si incruntata si fara chef. why do we crucify ourselves? si apoi am vazut. jos in colt la metropotam, un link mic pentru ei, un salt urias de bucurie peste mine. nu-mi pasa ca m-am repetat cu toata familia de cuvinte a lu' asebucura, 'cause I'm so thrilled. I feel I've been silent all these years si o sa cant cu ea, because we don't like Mondays, we love the boys in the trees and we gotta be good!

3 Comments:

At 1:51 PM, Blogger Unknown said...

m-as intoarce pentru o zi in RO sa o vad pe Tori si sa ma plimb noaptea prin centru, dupa concert. parca incepe sa mi se faca dor...

 
At 1:57 AM, Anonymous Anonymous said...

Si mie

 
At 8:12 PM, Blogger runbaby said...

pai haideti...:)... in vizita s-ar putea sa fie chiar amuzant...and it's Tori!!!

 

Post a Comment

<< Home