omuleti

Friday, March 09, 2007

Un dezastru pentru toata omenirea

Incalzirea globala? N-ati ghicit! O sa fim 9 miliarde in 2050? Piece of cake, ne descurcam... Cutremur, uragan, ceva p'acolo? Eh, si bomba atomica sa fie, romanii si gandacii vor supravietui... Nu, frate, cel mai om prost al zilei a decretat, in interviul asta, care ar fi dezastrul. Sa-i dam cuvantul:

A fost vreo fata care sa vrea sa fie manechin si s-o refuzati pentru ca e anorexica?

Nu stiu, dar eu nu inteleg de ce nu-si pune nimeni intrebarea ce facem cu fetele supraponderale. E o mare problema. Eu am slabit 25 de kg in ultimele 8 luni. Se propovaduieste mancarea in dementa. A alege un model frumos, un corp armonios, nu vad ce poate fi condamnabil. Dintre doi candidati la un job, va fi ales cel care arata mai bine, si mi se pare corect.

Daca ne uitam in reviste vedem numai fete slabe. Ar fi un dezastru pentru industria modei sa creasca standardul cu doua masuri?

Este un dezastru pentru toata omenirea, pentru ca in momentul ala se propovaduieste supraponderalitatea. Daca manechinele sunt oricum slabe si oamenii supraponderali sunt oricum nesimtiti, daca ele ar fi plinute ce s-ar intampla? Cel de 200 de chile s-ar simti bine in pielea lui. Ar zice: a, sunt OK.

Masura 36 inseamna plinuta?

Tot ce inseamna punct de celulita, vergeturi inseamna o trecere a pragului. In momentul asta stam foarte prost. Vad fete de 16 ani care au burtica. Este incredibil ce vad. Eu n-am vazut niciodata o fata anorexica. Am vazut grase care vor sa fie manechin. Am vazut mii.

Ce inseamna grasa?

Din punctul de vedere al modellingului, daca ai 93 pe solduri esti grasa. Esti in afara masurilor. Si cu siguranta ai burtica si celulita. La 95 pe solduri luam cu borcanul daca o ducem la liposuctie.

Dar corpul uman are in mod natural grasime.

Eu nu cred, eu cred ca acum 2000 de ani, in afara de senatorii romani care frecau duda, toti aratau bine. Daca standardele se vor schimba, eu ma voi alinia. Dar daca as putea, as incerca sa nu se schimbe standardele.

Neica, sper sa-ti fi vandut niste alde fight clubbers toate alea 25 de "chile" ale tale sub forma de sapun si sa-ti iasa cosuri de la el...era sa zic pe creier, dar de unde atata? For all that matters, eu am fost anorexica si era sa mor din cauza unor cretini ca asta. Doamne, ce pacat ar fi fost.

To all the girls out there care is fac probleme din cauza unor marlani mai mult sau mai putin subtili decat asta de mai sus: you are cool, you are great, sunteti frumoase, traiti pentru voi, nu pentru altii. Fiti vesele, fiti fericite, take it easy, nu va faceti rau, nimic pe lumea asta nu merita :)! Stay beautiful the way you are!

3 Comments:

At 6:24 PM, Anonymous Anonymous said...

sugerez sa-l calcam pe dobitoc cu bicicleta :p

 
At 6:29 PM, Blogger runbaby said...

suggestion accepted. starting implementation. over. :p

 
At 1:23 PM, Blogger Sahara Penguin said...

Vaaaaai.... sunt o masa de nesimtire... :))))

 

Post a Comment

<< Home