omuleti

Wednesday, March 14, 2007

Doamnelor si domnilor, muie!

I hate this fucking country, it makes me use dirty words. Where do I begin? Cu claxoanele, claxoanele astea nenorocite, opriti-va dracului o data, nu vezi ca oricum nu misca nimic in fata ta, ia mana de pe claxon si piciorul de pe acceleratie, stai naibii potolit si fa exercitii de respiratie sau gandeste-te la ceva bun din viata ta sau pur si simplu sinucide-te dracu' daca e asa de nasol totul, da' dezlipeste-ti mana aia de pe claxon!

Cu mutrele voaste talambe, ochii goi, ranjetele alea incremenite pe toata fata: "deci, cu ce va putem ajuta?", deci ajuta-te pe tine si invata sa vorbesti, invata sa scrii, invata sa gandesti, invata sa taci, invata sa nu razi ca prostul cand vezi un om cazand pe strada, copii injurand sau fete de 15 ani fardate pana-n dinti si fumand...

Cu romgleza voastra cretina, facem un ivent de corporeit aidentiti in care combinam un aproaci direct cu colateralsuri si gigi e acauntul, respectiv ionica igzecutivul, uite bisnes cardurile lor, hai sictir si la mai mare, cu greata voastra existentiala de beigdeberi ratati, care va beti depresiile cu ceaiuri (aka redbull & whisky), fumati iarba pe post de tigari, bagati o pastiluta o data la 2-3 saptamani, le-ati vazut & facut pe toate si dati pe afara de atata plictiseala...

Cu femeile astea tampite la volan, sorry ladies, dar mars acasa!, azi mi-a tasnit una in fata (eu, normal, pe bicicleta, adica in primejdie de moarte) cu o masina pe care scria "baby on board" si aleia i se deschide usa de la sofer imediat dupa ce plecase si ea n-avea treaba, cred ca s-a si distrat, daca se deschidea usa la copil?! Sau poate ea era "the baby"... Mersul pe bicicleta in Bucuresti face o feminista convinsa sa devina misogina, femeile la volan au un loc de cinste in topul agresivitatii, neatentiei si inconstientei, intre baietii marca nouveau riche de Ilfov si, mai vechii mei prieteni, taximetristii, acesti stalpi ai isteriei rutiere...

Cu muzica asta care urla la orice ora in casa, masina, restaurantul, curtea oricarui idiot pe care n-ai cum sa-l opresti si nici unde sa-l reclami, pentru ca nimeni nu te baga in seama, cu restaurantele pe care le descoperi incredul si incantat si peste o saptamana mancarea e altfel (pentru ca nu e patronul acolo sau pur si simplu fiindca era seara si n-au mai avut chef sa se deranjeze pentru tine), cu maldarele de gunoaie pe care le arunca toti imbecilii pe strada si, daca ii intrebi de ce nu cauta un cos, te injura, cu prostia asta agresiva ucigatoare, care iti fute si zambetul si visele si sperantele si starea de bine si dorinta de a face ceva, orice...

Scria ieri Cartarescu ca i s-a urat cu binele si ca de-abia asteapta sa se intoarca in tara, desi stie perfect unde revine, astept si eu cu mare nerabdare sa experimentez astfel de sentimente si atunci o sa recitesc ce-am scris mai sus si vreau sa cred ca o sa-mi treaca...

6 Comments:

At 4:20 PM, Anonymous Anonymous said...

N-o sa treaca, macar ca o sa citesti un blog ca acesta si o sa-ti amintesti... :)

 
At 9:03 AM, Blogger Unknown said...

da, eu chiar mi-am amintit si parca ma simt mai bine acum, ca imi revin amintirile si stiu de unde am plecat. multumesc pt dusul rece

 
At 12:58 AM, Blogger Sahara Penguin said...

M-am confruntat si eu cu tot ce ai scris tu (nu literalmente, pentru ca nu detin o bicicleta, si daca as detine una probabil ca n-as avea curaj sa o folosesc in Bucuresti). Dar ceea ce m-a atins cel mai direct e chestiunea cu iarba fumata in loc de tigari, pentru ca eu un subiect pe care am dezbatut indelung in ultima vreme cu anumite persoane...

E o chestiune de optiune personala. Bon. Dar gandul ca in curand esti de-a dreptul imbecil si limitat daca nu accepti faptul ca POT IS HEAVEN, ma face sa vomit.

Dar, e cul sa fii cool... leitli.

P.S.: cred ca puteai sa numesti post-ul asta "am o bicicleta si nu mi-e teama sa o folosesc". :)

 
At 10:32 AM, Blogger runbaby said...

da, stiu ce zici. a nu se intelege ca eu stau cu crucifixul in mana in fata unui joint, dar a face din asta un modus vivendi si a-ti privi viata ca pe ceva searbad in absenta chestiunii, asta e de-a dreptul ridicol. Sa stii ca si eu multa vreme am privit-o ca pe o chestie de cool wanna be, se poate sa fie si asta, dar imi pare din ce in ce mai mult si-un refugiu din calea alienarilor de tot felul...

da, as fi putut sa numesc postul asa :), da' am fost o poarca si-am "urlat" sa se auda...:). dar clar e mai fain titlul tau ;).

 
At 10:18 AM, Anonymous Anonymous said...

Hmmm... uite, ultimul numar din TimeOut-ul îţi aduce o veste buna: Videanu a promis piste speciale pentru biciclisti ;)

 
At 10:19 AM, Anonymous Anonymous said...

p.s.: fara "-ul" la TimeOut. Cand am reformulat, am uitat de asta :D

 

Post a Comment

<< Home