omuleti

Wednesday, April 18, 2007

dileme

azi am descoperit ca sora mea, cetatean al bucurestiului, in varsta de 26 de ani si posesor de office job nu stie ce e ikea. nu a auzit in viata ei acest nume, nu ii spune nimic, o lasa complet rece. not that I am such a fan, dar:

1) cum e posibil?
2) e de bine?

fara nicio legatura cu cele de mai sus, am avut zilele trecute o discutie pe blogul lui dragos despre corectitudine politica apropo de scandalul cu carcotasii si amenda aplicata de CNA pentru remarci homofobe. erau acolo foarte multi oameni ingrijorati de cum o sa ne prapadeasca pana la ultima suflare corectitudinea politica in Romania, ca nu e bine, ca uite americanii in ce hal au ajuns ca nu mai sufla nimeni in front si doar negrii si femeile iau premii, ca biata majoritate, discursul nu-atat-de-radical-dar-oricum-WASP-and-foolishly-threatened-in-this-respect if you know what I mean :). pace lor :).

eu tocmai am primit pe messenger un banc, cumplit de incorect politic, dar la care m-a pufnit rasul. stiam cat e de groaznic luat la bani marunti, dar tot haios mi s-a parut.


At a recent U2 concert in Dublin, Ireland, Bono asked the audience for total quiet. Then, in the silence, he started slowly clapping his hands, once every few seconds.
Holding the audience in total silence, he said into the microphone: "Every time I clap my hands, a child in Africa dies."
A voice pierced the quiet from the front of the crowd with a broad Irish accent, "Well, fockin' stop doin' it, then!"


dilema, in cazul dat: fiindca ma simt (usor) vinovata razand la bancul de mai sus si diseminandu-l, e amenintarea corectitudinii politice asa de mare precum nu vreau eu sa cred? sau doar bancul grosier?

in principiu ma intreb retoric, dar opiniile sunt mai mult decat binevenite :).

3 Comments:

At 2:33 PM, Anonymous Anonymous said...

bancu e tare :D

in alta ordine de idei, singurii oameni care ma plictisesc mai tare decat cei political correct sint cei care invoca anti-political correctnessu drept argument si scuza pt a fi intoleranti, stupizi, limitati sau pur si simplu niste nemernici.

 
At 1:23 PM, Blogger Unknown said...

This comment has been removed by the author.

 
At 1:24 PM, Blogger Unknown said...

Am facut o comparatie rapida preturi IKEA Romania/Belgia. In Ro preturile sunt cu 30-50% mai mari. Asa ca info...
Cat despre PC, ieri am scris un post nervos pe tema asta. Asa, pentru racoare! Tare bancul, nu il consider incorect politic atat timp cat tu si cei ce te citim nu avem nimic de impartit cu irlandezii. Cu alte cuvinte, cred ca political corectness-ul nu trebuie decupat din context.

 

Post a Comment

<< Home