omuleti

Thursday, April 19, 2007

et in piata ego

m-am dus sa protestez impotriva unei decizii tampite. impotriva unui parlament de oportunisti verosi care nu ma reprezinta. in care oameni ca vadim sau voiculescu au un loc si-o voce. n-am reusit sa ma identific cu "masa". cu babele isterice care strigau "tariceanu si ai lui/sa se duca dracului". cu pustii tip galeria e cu noi. cu doamnele pretioase si domnii barbosi patrunsi de importanta faptului. cu cameramanii si reporterii care te calcau pe cap ca sa obtina cea mai buna poza.

auzeam in urechi indus de la dead can dance si-mi pareau toti tristi si degeaba. am plecat pe finalul discursului prezidential. m-am urcat in troleu. 66 poarta-n casa.

doi tineri mancau mcdonalds stuff si s-au holbat pe geam la multimea adunata in fata TNB. I love you so much i-a spus ea lui si i-a intins maioneza. can it get any sadder?

1 Comments:

At 1:12 PM, Blogger Unknown said...

si mai trist era daca nu te duceai...

 

Post a Comment

<< Home