omuleti

Friday, August 08, 2008

o romanie posibila

azi am fost la nimereala la un salon de cosmetica pentru simplul motiv ca era aproape de birou. am dat peste o fata tanara, competenta, atenta. si-a facut treaba minutios, mi-a povestit trucuri de-ale meseriei si m-a facut sa ma simt clientul perfect. mi-a lasat o impresie excelenta si ca profesionist si ca om. I'll go there again.

am iesit de acolo (dintr-un bloc), de sus curgeau cioburi. cineva spargea un geam ca sa-l inlocuiasca cu termopan. in fata erau adunati diversi binevoitori care ma sfatuiau sa nu ies in ruptul capului "ca ma tai". nu aveam doar de iesit, trebuia sa dezleg si bicicleta. am strigat ceva mai tare: "va rog, opriti-va putin" (in timp ce corul antic prevestea tragedia iminenta) si omul s-a oprit. mi-am luat bicla si-am plecat.

m-am dus la banca. raman client banc post pe contul de pfa dintr-o inertie pe care o gasesc din ce in ce mai paguboasa as time goes by si serviciile lor devin din ce in ce mai deplorabile si birocratizate. de vreo doua luni au la sediul din mosilor o tipa noua. pentru ea ma duc. e mereu cu zambetul pe buze, intotdeauna saritoare, going the extra mile just because she wants to. am rezolvat imediat si am plecat in culmea incantarii.

am pedalat incet, cu vantul pe frunte si cerul senin in fata, spre birou. si am zambit tot drumul. azi plec la mare. all we need is love.

pa :).

11 Comments:

At 2:53 PM, Blogger Alexandra said...

see you at ze see side ;)

 
At 3:12 PM, Blogger 11011 said...

Ma jur c-a avut cafeaua gust mai bun citind postul asta.

 
At 5:22 PM, Blogger ionuţ said...

In sfarsit stiri bune, ca peste tot e invers:)

Don't forget the sunscreen.

 
At 2:37 AM, Blogger Anonymous said...

Problema, zic eu, e monopolul statului asupra a numeroase servicii.

Gandeste asa: intr-o companie privata angajatul trebuie sa multumeasca clientul, altfel dauneaza imaginii companiei si deci isi pune in pericol slujba. Asta e teoretic.

In serviciile monopolizate de stat, muncitorii pot fi loaze nesimtite si corupte, ca singurul lucru de care se pot teme sunt eventuali inspectori, care la randul lor sufera de aceleasi hibe.

Cand nu ai nicio miza personala, adica ai serviciul asigurat, atunci foarte rar iti vei da efort.

Comportamentul balcanic a majoritatii romanilor nu-i altceva decat educatia primita in timpul comunismului, care apoi a fost transmisa si unei mari bucati din noua generatie.

 
At 1:00 PM, Blogger Madeinbukarest said...

baaaaaaaaaaaai, cum o cheama pe tanti cu tunsul si unde este boutique-ul de frizuri unde dumneaei preteaza asa servicii minunate?

si PS. hope you DID NOT cut all that hair down ... :P ... oricat de dragutza era tanti ...

 
At 2:35 PM, Blogger Mikidos said...

ei ce frumos si pozitiv te-am citit azi:) enjoy ze see side:)

 
At 12:34 PM, Blogger Madeinbukarest said...

si PS. ai fost in vama? ai luat gogosi? ;)

 
At 1:58 PM, Blogger runbaby said...

@madeinbukarest

1. era o manichiurista, nu o coafeza :). prin zona mosilor, vrei detalii?

2. am fost in vama, dar gogosi am luat din 2 mai. not up to the expectations, I tell you :))

 
At 5:57 PM, Blogger Madeinbukarest said...

:) da chiar, nu stiu de ce mi-a ramas in cap ca ar fi coafeza. ai zis de cosmetica si bang, in capul meu s-a facut sinapsa ca trebuie sa fi fost ceva legat de par ... de parul din cap .... :D

mah as cam vrea si detalii d'astea ... as baga un M&P dar as vrea mai ales sa ma tund.

manichiurista despre care vorbesti nu are si o omoloaga care sa se descurce, cu acelasi zambet si dexteritate si pricepere cu pieptanul, foarfeca si moatele de par?

 
At 11:55 AM, Blogger Pinocchi0 said...

Mie mi-a placut ca ala care arunca cioburi s-a oprit cind i-ai spus sa se opreasca.

Asta imi aduce aminte de unica mea experienta cu zborul via Milano Malpensa: Intreg aeroportul este haos, dar in momentul cind m-am dus la o angajata oarecare ("Cocoana! Alitalia a avut doua ore intirziere! Am pierdut legatura! Ce caut eu aici? Vreau acasa!!!!") a facut totul, TOTUL pentru mine, fara sa fie in nici un fel obligata. Fratii nostri...

 
At 2:08 AM, Blogger Indelible Bonobo said...

am ras. tu, incercand sa fii normala in bucuresti, cu bicicleta, intr-o ploaie de cioburi, cu oameni tembeli si bezmetici in jur. si reusind. bravo! :)

 

Post a Comment

<< Home