omuleti

Thursday, July 03, 2008

There's a hole in my soul

Tot ma gandesc cum sa scriu despre asta fara sa par foarte deplasata.

Sper sa mori in chinuri groaznice si sa aiba legatura cu fapta ta. Sper sa stii ca de acolo ti se trage si sa-ti imaginezi fata mea cu cel mai dulce si fericit suras in timp ce te privesc cum crapi.

E prea simplu.

Dar as surade fericita in timp ce as privi cum te calca o masina rupandu-ti os cu os.

Si tot nu mi-e de-ajuns. As vrea sa te prind eu. Sa te vad pe strada cu ea. Sa te dobor cu un pumn, de fapt cu vreo 4-5, sa-ti fut doua picioare in stomac si unul, foarte dur, in fata. Sa te aud urland. Sa-i vad pe oameni uitandu-se speriati, ce bine imi pare, for a change, ca romanii nu se baga la faze de-astea. Sa te las acolo picurand pe asfalt.

Pe ea as lua-o, as mangaia-o si am pleca impreuna, as we did for the last two years.

Mi-e tare dor de ea. Nu stiu daca as face tot ce-am scris mai sus, dar imi imaginez asta cu placere. Si, daca sunteti oripilati, nu va iubeati bicicleta cum o iubeam eu si nu v-a furat-o nimeni aseara!

Later edit: Sorry, I was kind of creepy, ma prind de asta citind (mai) la rece. Of course, I am still pissed off about it, dar am fost cam sangeroasa in gandire si exprimare. Passons, imi iau alta mai tare, maine merg la Morissette, zen :).

18 Comments:

At 11:51 AM, Blogger verbiaj. said...

excelent... de trist. plusez pentru imbecil: cadea-ti-ar lantul, bestie.

 
At 11:54 AM, Blogger Sandra G said...

aw honeeeeey... :( imi pare foarte rau sa aud asta... praful si pulberea sa se aleaga de nesimtit... te inveselesc cu un poi diseara? >:D<

 
At 5:24 PM, Blogger Sahara Penguin said...

mi-a zis radu... ups...:( sorry.

Sa se trezeasca maine dimineata fara dinti in gura si fara degete la maini sau la picioare? Merge...?

 
At 10:54 AM, Blogger cristi said...

oare sa-i uram sa mearga fara sa? dar asta s-ar putea sa-i placa... imi pare rau. stiu cat iti iubeai bicla. ne vedem la morissette >:D<

 
At 9:22 PM, Blogger ttt said...

ajuns la al doilea aliniat aveam impresia ca am nimerit pe blogul unei fete tocmai parasite.

la a al patrulea aliniat incercam sa-imi imaginez privirea ta. la al saselea incepeam sa spun saraca, e vorba de o EA nu de un el !?!?? .... confuz.

dupa, muschii au inceput sa mi se relaxeze iar imaginatia refuza sa mearga mai departe. my gosh. bine jucat. cat noului detinator, vorba lui cristi, sa mearga fara sa ...

 
At 12:06 PM, Blogger runbaby said...

thank you all, sunteti tare draguti, sper sa imi gasesc alta asa cum vreau chiar azi.

george-man, ma bucur ca ai sesizat efectul de stil, altii m-au luat in serios cu postul asta si mi-au recomandat o vizita la psihiatru :)). bai, aveam o bicla tare faina...but life still goes on, they say.

 
At 12:33 PM, Blogger Mikidos said...

Nu fi suparata:) Sper ca deja ai o noua iubire si ca nemernicul hot si-a rupt pe undeva fundul calarind Inorogul! Mitocanii..Hai, zi-ne ca ai o bicla noua pe care o iubesti:)

 
At 1:23 PM, Blogger runbaby said...

am o bicla noua care imi place tare mult :)

o sa vina si iubirea ;)

 
At 9:18 PM, Anonymous Anonymous said...

Sa o "calaresti" cu si mai mare pasiune ... legat de iubire... mai bine incerci sa pastrezi distanta sa nu mai suferi cum ai suferit prima oara...de fapt prima oara e cel mai dureros ... mie mi s-au furat doua bici deodata si sunt deja la al nspelea furt pe care il sufar in capitala asta ... nu imi dau seama ce e mai rau...ca traiesc in bucuresti sau ca traiesc in romania!!?? tot visez la oamenii din vest care sunt mai ... oameni!

 
At 10:17 AM, Blogger runbaby said...

This comment has been removed by the author.

 
At 10:19 AM, Blogger runbaby said...

@mihai

da, sa stii ca asa e, a doua oara am injurat filosofic, dar n-am mai suferit asa de intens.

e buna dilema cu bucuresti sau romania si sa stii ca e posibil ca raspunsul sa fie bucuresti. eu in tara nu mi-as mai lua decat din aia plianta sa o car cu mine peste tot.

ride on :)!

 
At 10:46 AM, Anonymous Anonymous said...

Momentan si eu sunt in cautare de bicicleta noua...si da, cea pliabila e o solutie foarte buna ... pentru o domnisoara :p Dar imagineaza-ti un nenel de 1,8 m si 90 kg pe o asemenea bicicleta :d

mai am si varianta cu trotineta pentru adulti; am testat una in decathlon si chiar m-am simtit bine; nu stiu cum ar accepta cei din jur chestia asta :)

 
At 10:47 AM, Blogger runbaby said...

nici eu nu sunt fericita cu varianta de bicicleta pliabila, dar nu vad alta solutie, noroc ca am plecat si aici ma pot bucura de o bicla asa cum imi place.

cat despre trotineta, daca tie ti-a placut, atunci asta e singura parere care conteaza. parerea mea :).

 
At 10:54 AM, Anonymous Anonymous said...

unde ai plecat? unde este acel rai in care te poti bucura de bicicleta asa cum iti place? spune-ne si noua!! :)

 
At 11:42 AM, Blogger runbaby said...

lucrez in luxemburg si traiesc in germania. ca sa-ti faci o idee, am langa casa o retea de drumuri de bicicleta asfaltate de peste 180 de km. :)

 
At 11:55 AM, Anonymous Anonymous said...

si naturlich te duci cu bicicleta la servici ? :D

retea de drumuri pt bici de 180 km !? wow !? deci esti conectata (la retea) chiar si cand iesi cu bicicleta :)

totusi, cu siguranta cum stai? am inteles ca si prin germania se practica furatul asta de bici :(

 
At 11:58 AM, Blogger runbaby said...

din pacate nu, pentru ca e departe, merg cu autobuzul. uneori mai iau bicle cu ora in luxemburg, e un sistem public de bike sharing.

dar ma plimb in weekend si serile, avand atatea trasee la dispozitie. si da, de furat se fura peste tot, dar am impresia ca la noi e jale in ultima vreme. eu tin bicicleta in pivnita acasa, iar pe unde am fost, pana acum, n-a furat-o nimeni :)

 
At 12:03 PM, Anonymous Anonymous said...

daca lucrezi la parlamentul european :p :) poate ajuti la publicarea unor legi mai dure cu furtul asta de biciclete ... sau ceva care sa descurajeze piata de biciclete furate ... visez si eu :)

 

Post a Comment

<< Home