omuleti

Monday, February 12, 2007

loser

I am a loser (except for weight where I am a winner!). I foolishly love people who use me and then leave. I foolishly trust people who take advantage of me then walk. I give my friendship to all kind of branded wankers who are unworthy of it. and then, when all this happens, I cry like a loser that I am. And I feel bad about myself. I feel like a "carpa". Like a "pres". I feel uncool. I feel a little part of me is dying. I feel like a failure.

This is not even a romantic story. It's not about passion or romance. It's just about human narrowness. Stupidity. Va(i)nity. Emptiness. Sick. Me of you.

10 Comments:

At 3:33 PM, Blogger Sahara Penguin said...

hmmmm.... wtf?!

 
At 1:54 PM, Blogger ÜberKritik said...

don't be so harsh on yourself. the man would use anybody, he'd hijack any cause just to ignite those brand-building media scandals. he's just another nauseating nuisance, like becali, iri, and other romanian media creations that won't go away. how do you make a disgusting brand sink? you only fuel it by talking about it. so... just ignore him...

 
At 8:19 PM, Blogger Irina said...

sad? been there before. loser? be sure. feel bad? naturally. but the epithet of "branded wanker" is by far the funniest thing i've heard lately...still laughing :)

 
At 11:38 PM, Anonymous Anonymous said...

de ce fixatia asta obsesiva, de ce, de ce? unele relatii se termina, e in firea lucrurilor, get over it si bucura-te de viata frumoasa pe care o ai. mai ia-ti o chestie frumoasa pentru fereastra, citeste o carte in timp ce bei un ceai cu caramel, fa o plimbare cu r si nu te mai gandi la bucurenci. btw, nu crezi ca e cam urat sa scuipi acolo unde cadnva ai pupat? just a thought...

 
At 12:01 AM, Blogger runbaby said...

frate, de ce nu-mi dai si un bocanc in cap, ma vezi la pamant si tu tot pe el il cainezi! nu-mi petrec viata obsessing on this, doar m-a durut foarte tare in ziua cand am scris, si tu vii si imi trantesti comentarii de-astea ca si cum n-ai avea nici cea mai vaga idee! ba mai imi faci si morala, dupa care incaleci pe calul tau alb! enjoy the ride!

 
At 9:07 AM, Anonymous Anonymous said...

1. daca imi arati unde l-am cainat pe bucurenci mananc monitorul.
2. intentia nu era sa-ti fac morala, ci sa-ti arat si o alta perspectiva, cea a oamenilor care cand sint jos se ridica, nu se plang de cat de naspa e poodeaua.
3. imi pare rau ca te-a durut, dar articolul lui bucurenci nu era despre tine, se referea la o cu totul alta perioada de timp.
4. imi dau seama ca pot eu sa scriu aici orice, oricum n-are nici o importanta atata timp cat tu interpretezi lucrurile fix cum ai chef.

 
At 9:59 AM, Blogger runbaby said...

da, moonbaby, ai dreptate. without losers there wouldn't be any winners, so where would that leave you?

 
At 12:48 PM, Anonymous Anonymous said...

contrar aparentelor, prietenii n-au fost inventati pentru a fi folositi pe post de sac de box in momentele de depresie.

 
At 1:18 PM, Blogger runbaby said...

oh, please, don't give me this. te vad extrem de activa in a ma combate ori de cate ori am o problema cu dragos (intai pe blogul lui, pe urma aici), dar n-am vazut niciodata reversul. cand dragos e magar, arogant si nesimtit e "vai, saracu', ce nefericit e", cand o comit eu e "mars in picioare si move on". sac de box?! come on!

toate postarile de pana acum din blogul asta au fost pretty much about me celebrating life si n-am vazut vreun comentariu de-al tau, cum am pus o chestie depre, gata, pac cu comentariul. esti foarte tare ca n-ai nicio problema, eu nu sunt atat de extraordinara ca tine, uite, iti dau si-n scris, esti minunata, esti perfecta, you do everything right, o sa ai o viata fabuloasa si totul va fi exceptional pentru tine, because you work hard and you are determined and balanced.

si o sa-ti faci si-un blog care sa reflecte toata stralucirea si pacea sufleteasca din tine si in care o sa-ti exprimi dispretul si saturatia vizavi de toti distrusii care populeaza internetul cu micile lor depresii meschine, in loc sa puna mana sa munceasca sau sa faca altceva util pentru ei si societate!

eniuei, hai s-o mutam pe privat sau s-o lasam balta!

 
At 4:11 PM, Anonymous Creasy Bear said...

We all losers,but we also winners.Ain't that some fucked up shit?! Lose some,win some...Stiu,long time since then,dar rezonam intr-o maniera ciudata gen "fuck everybody,fuck you,and you,and especially you,fuck you i don't need your compasion"...back on track,sunt lucruri mai importante decat "branded wankers" :))

 

Post a Comment

<< Home