omuleti

Tuesday, May 22, 2007

heterosexuali* din tot bucurestiul...

...sa ne luam si anul asta portia de adrenalina, injuraturi si anatema publica....

gayfest
maybe our gay friends** will join us, too...

mie mi-a placut anul trecut la mars, ca mi-au dat fluier si stegulet si nu m-au pazit atatia jandarmi in viata mea... si anul asta o sa vin cu evantaiul pe care l-am primit la Gay Pride in Amsterdam si o sa i-l arunc la schimb cocalarului care ma va nimeri cu o rosie/un ou/other UFO...

see you there!

*those actually few ones who give a damn
**those who didn't give a damn so far

18 Comments:

At 2:05 PM, Blogger Mihai said...

Un prieten, care nu e un garçon au féminin, a fost prezent la marsul de anul trecut, dar nu in strada, ci pe trotuar. El sustinea tot ce se petrecea la parada in sinea lui, fara a se manifesta in niciun fel; era un observator pentru care homosexualitatea nu rimeaza cu anormalitate. Ceea ce nu a fost suficient ca sa evite bata ce l-a lovit in cap, spargandu-i violent arcada si facandu-l, astfel, sa se deplaseze de la mars la spital. Cu toate acestea, el ramane un tip care nu da inapoi si anul acesta, din ce-mi spune, se va duce la parada gay. Neinarmat!

 
At 5:18 PM, Anonymous Anonymous said...

da-mi si mie, te rog mult, add pe urbansolitude86@yahoo.com, sau un mail. pup

 
At 5:30 PM, Blogger Musculin said...

@tudor-calin ratiu:

Oare ce inseamna garçon au féminin?

Garçonne?
Garçonnière?
Sau poate garce?

In fine, poate ne lamuresti tu ce nu este amicul tau... Nu de alta, dar n-as vrea sa cred ca ne-ai insultat, animat fiind de cele mai bune intentii, desigur. Cam ca presedintele Basescu.

 
At 11:10 PM, Blogger CRIX said...

hmm, chiar vrei sa mergi la mars anul asta?! si eu am fost anul trecut pentru prima data, mi-a placut, ce sa zic, nu ma feresc de ceea ce sunt, insa nu stiu daca totusi se merita atata agitatie, agitatie a oamenilor de pe trotuar, aceea a celor ce marsaluiesc este binevenita :P
esti prima persoana pe care am auzit-o ca va merge la mars anul asta LOL pe la "fete" se aude ca nu prea mai vor sa se ingramadeasca avand in vedere ce au patit unii dintre ei in statia de metrou unde erau asteptati de "simpatizanti" (bine ca am plecat cu masina cu niste prieteni ca altfel mai mult ca sigur as fi avut si eu niste amintiri dureroase :P)

insa cred ca marsul trebuie tinut si am si un gand optimist ca poate anul asta nu va mai fi asa mare circ, de ce? pai la cum a fost stimulat Cons Nat pentru Combaterea Discriminarii in perioada asta cred ca marsul are pe ce se baza si orice s-ar striga autoritatile vor fi mai indulgente

poate ma razgandesc si apar si eu :P

 
At 2:50 AM, Blogger cristi said...

sa inteleg ca, printre aia care didn't/don't give a damn, ma numar cu onoare (?)? ei bine... anul asta nu dau nici macar damn-ul de anul trecut... ce sa fac, din ce in ce mai scarbit. stiu ca that's NOT the spirit, dar..

 
At 9:35 AM, Blogger runbaby said...

@musculin
nu cred ca a existat o intentie ofensatoare, dimpotriva, dar inteleg ce te-a deranjat. asteptam sa vedem ce zice tudor :).

@brooch
mai, da, ma duc, cumva impotriva fricii mele daca vrei (mi-a fost frica anul trecut si-am fost sigura ca la final cand pleaca jandarmii o sa patesc ceva, stiu oameni care au patit), in fine, I just have to. e ceva in care cred. sper sa te razgandesti :).

@kristi
frate, de ce vrei tu sa purtam discutia asta din nou? nu pot sa te fortez eu sa faci ce nu vrei, am mers la mars in primul rand pentru tine, ca macar peste 10 ani sa traiesti viata pe care (spui ca) o doresti... nu stiu cum e sa fii in your shoes, in gay shoes for all that matters, stiu ce inseamna sa fii misfit si sa vrei sa ai si tu un sfert de loc printre ailalti. si de-aia eu nu pot decat sa ma duc la mars si sa sper ca intr-o zi o sa fii si tu acolo...

 
At 4:23 PM, Anonymous Anonymous said...

IAR 'mars gay'?!? OMG, it's SO pathetic... :-(

 
At 4:27 PM, Blogger runbaby said...

@als

stii din ce punct de vedere ai tu dreptate? marsul asta ar trebui sa fie o sarbatoare vesela si libera, cu muzica, cu dans, cu oameni fericiti...si e o taraiala in spatele unor jandarmi care stau pavaza intre tine si o multime care vrea sa te sfasie din ignoranta si primitivism... so, yeah, how pathetic...

 
At 4:32 PM, Blogger CRIX said...

cu o floare nu se face primavara, dar totusi e un inceput, un semn, timpul decide, nu?! inca evoluam, romanii nu-s pregatiti, stiu, dar mai tarziu vor accepta si si mai tarziu vor recepta

 
At 4:33 PM, Blogger CRIX said...

btw join the party in Q de ziua marsului? :D:D:D

esti invitata!

 
At 6:15 PM, Blogger Mihai said...

@ musculin
Daca te-ai simtit jignit de ce am spus, imi cer scuze...

 
At 7:08 PM, Anonymous Anonymous said...

Draga runbaby, sint de acord ca multimea este primitiva, dar asa sint toate multimile de oricunde, come to think of it... Si ce i se ofera, acestei multimi primitive (din motive obiective, vorba aia)?! Travestiti cu pene-n fund? Mode fancy-'alternative' ca o slap in yr face, cind multimile alea sint indobitocite de mizerie, sa-moara-capra-vecinului & prejudecati?? Well, GREAT choice of image ce sa zic! Ca sa flaunt o imagine atit de flamboaianta & de decadenta & de care-free iti trebuie un secol-doua de sofisticare... Eu zic atita: marshul asta 'traditional' nu e 'targetat' cum trebuie.

 
At 7:19 PM, Blogger runbaby said...

@als

stiu ce spui, m-am gandit si eu la lucrurile astea, nu ma arunc orbeste in sustinerea marsului si sunt argumente de bun simt intru "netinerea" lui. dar cred totusi ca repetarea anuala a demersului, chiar daca nu foarte bine targetata, cum spui, poate rezulta intr-o bresa, un semn de intrebare sau macar o resemnare placida din care minimul beneficiu ar fi absenta amenintarii violentei fizice fata de persoanele gay care aleg sa se manifeste.

am vazut pe undeva un argument de-al tau in care spuneai ca nu te definesti ca persoana gay, te felicit pentru lucrul asta, nici mie nu mi se pare in regula sa faci caz de asta 24/7. zic doar sa nu cazi in extrema cealalta, in care aproape negi apartenenta (si) la aceasta grupa de populatie. e parte a identitatii personale, nu e o pancarda cu care defilezi non-stop pe strada, dar nici ceva ce ascunzi cu grija in dulap, nu?

eu asta imi doresc, suntem departe, foarte departe inca: cel putin o indiferenta sanatoasa, daca nu se poate o toleranta prietenoasa :).

stiu ca ai o parere destul de categorica in privinta asta, nu incerc sa ti-o schimb, expun doar viziunea mea :).

 
At 10:32 AM, Anonymous Anonymous said...

Pt runbaby: Nu 'ascund cu grija in dulap' nimic pt ca nu am CE sa ascund: viata mea e o carte deschisa, in care exista atitea paragrafe care se bat cap in cap (liberal, de dreapta care-va-sa-zica, dar agnostic, pro-bush, dar pro-avort & pro-eutanasie - de ex!) si atitea pagini inca albe incit consider ca a selecta (iar aici ma refer la unii gay-i a caror singura activitate e 'outing'-ul si unii din mass-media cu educatie & inteligenta precare) NUMAI partile care convin unui argument ideologic-comunitar smacks of bad taste... I don't want any part of THAT!

 
At 12:26 PM, Blogger Unknown said...

zic si eu ca nu e marsul targetat cum trebuie, dar cum ar putea fi daca cei fara pene in fund stau acasa? in bruxelles tocmai a fost un mars similar, insa nu am participat pentru ca nu aveam chef de un asemenea party in ziua respectiva. pentru ca aici nu este decat un big party. in Romania insa, riscul de a participa la o asemenea manifestare este o motivatie in sine. cu toate astea, nu cred ca poate aduce nici toleranta si nici acceptare. anul trecut tematica era casatoria intre cuplurile de acelasi sex. stupid din partea Accept-ului sa isi fixeze un asemenea target cand mijloacele sunt rudimentare si publicul asa cum il stim cu totii. maria e in fundul gol dar vrea manolo blahnik.

 
At 12:38 AM, Blogger Musculin said...

@tudor-calin ratiu & runbaby,

Nu m-am simtit ofensat, asa ca scuzele nu-si au rostul. Dar fiindca toata tara a fost cuprinsa subit de fervoarea corectitudinii politice, m-am lasat si eu dus de val.

Bafta la GayFest!

 
At 3:13 PM, Blogger adevaratul said...

Mda si eu merg, am fost si anul trecut si subscriu la ce ai spus "portia de adrenalina, injuraturi si anatema publica" da-s pregatit! nu-i cale de intors. ALS are dreptate, nu e targetat cum trebuie, marsul are nevoie de o agentie, de o campanie, de alta imagine. Pana atunci mergem la asta pe care il avem asa cum este el.

 
At 12:59 PM, Blogger runbaby said...

defilam (la propriu :) cu ce avem, robert draga :)... eu una ma otelesc de cateva zile ca sa absorb iar toata ura aia tampa care va veni de pe margine si sa nu ramana nimic in mine...

 

Post a Comment

<< Home