omuleti

Thursday, May 17, 2007

care-i faza cu pupatul in vant?

ma munceste o intrebare profunda. de ce nu pupa oamenii pe obraz? adica, stii, sa atingi cu buzele obrazul celui/celei pe care il/o pupi. mai ales daca initiezi demersul... n-am inteles asta niciodata. si ma simt si destul de fraiera, pentru ca eu mereu pup pe obraz. si dupa aia ma gandesc ca n-am sesizat corect codul de conduita sau am comis o greseala de-un fel sau altul... e doar ceva ce oamenii fac sau e un mod mai subtil de a spune "I don't really like you"? ca n-am stiut niciodata si poate e momentul sa aflu...:)

oricum, daca e ceva ce chiar imi displace visceral, aia e strangerea molesita a mainii. pe aia o iau ca pe o respingere si ca pe un semn ca nu-i oabla treaba cu omul ala...nu in ceea ce ma priveste, in orice caz.

dar raman in continuare destul de nedumerita de faza cu pupatul...


Photo by Ionut Botezatu

10 Comments:

At 2:45 PM, Anonymous Anonymous said...

Sunt gesturi lost in translation. In general oamenii care pupa aerul si nu obrazul nu sunt foarte constienti de ce se intampla in jur si nu s-au gandit niciodata la gest. O fac pentru ca se face, nu pentru pupatura.

Sa strangi mana si sa pupi obrazul intotdeauna! Te tine lumea minte mai bine si pari mai vie.

 
At 3:27 PM, Blogger runbaby said...

asa si fac :)! merci.

 
At 5:11 PM, Anonymous Anonymous said...

asta cu pupatul in aer cred ca e apanajul gagicilor care nu vor sa-si lase rujul pe fetele oamenilor.

 
At 5:20 PM, Blogger runbaby said...

neah, it's not that simple :), o fac si barbati si femei nefardate, e complexa treaba si are multe aspecte :P

 
At 9:01 PM, Blogger OnionSoup said...

mie nu-mi place sa ma ating cand ma pup pe obraz decat cu persoane din my circle of trust.

in rest, cu ocazionali si cunostinte, sau cand esti prins la inghesuiala si nu mai ai pe unde sa scoti camasa, prefer total sa nu ma atinga si sa nu simt buze (de obicei simti si colturile unei mustati la unele femei)

dar votez cu ce ai zis despre strangerile apoase de mana. am o fobie fata de mainile alea smooth, umede si caldute, care emana un fel de grasime :d

 
At 9:08 PM, Blogger Jo Ilie said...

Si in aceeasi categorie: stangerile de mana prea brutale, care te lasa istovit.

de cand mi s-a spart un pahar in mana (in februarie) si am o cicatrice dureroasa inca exact unde se incepe lunia vietii, ma feresc cat pot de fortosi d-astia. Ma seaca la inima durerea.

De ce nu inteleg oamenii ca o strangere blanda (si uscata - asta pentru supadeceapa), dar ferma e suficienta?

 
At 10:26 AM, Blogger runbaby said...

nici mie nu-mi place cand se repede sa ma pupe un (semi)necunoscut si n-am inteles niciodata mania fetelor cu pupatul (in scoala generala ne vedeam si pupam in fiecare zi si eu protestam in mod regulat impotriva acestei inutilitati :). dar cand se intampla, prestez, ca sa zic asa, da' inteleg ce zici tu cu circle of trust.

strangere de mana gentila, ferma si categoric uscata ;) e tot ce-mi pot dori cand cunosc un om.

 
At 3:21 PM, Anonymous Anonymous said...

1 De ce sa te pupi in the first place?! 2 Pupat in vint = eviti microbii ;-) 3 E mai cool.

 
At 10:33 AM, Blogger Sahara Penguin said...

Mie nu imi place deloc faza cu pupatul. Am incercat ani de zile sa o evit, o urasc. Dar de curand se pare ca toti oamenii la care tin au devenit foarte pupaciosi. Nu inteleg exact de ce. Si uneori mi-e pur si simplu lene sa le explic ca - c'mon, stiti ca eu nu ma pup. Si atunci ii las sa la pupe. Fac eforturi sa "prestez" si eu, dar nu imi iese niciodata.

Cat despre faza cu mana moale: daca cineva are mana moale cand facem cunostinta, s-a terminat orice impresie: prima sau urmatoarele.

 
At 5:56 PM, Blogger lorin said...

si eu detest pupatul ala cu buze mici si subtiate.

 

Post a Comment

<< Home