omuleti

Monday, May 21, 2007

ticky tacky

in bucuresti suferim clar de mai multe boli, cele mai evidente sunt:

1. picioare betege (whatever that really means :), nimeni nu se da jos din masina si trebuie neaparat sa o parcheze cat mai aproape de locul unde are treaba, ca sa nu mearga niciun milimetru in plus pe jos.

2. sindromul tourette.

3. o gama larga de maladii nervoase, in top fiind furia reprimata, schizoidia, isteria si depresia clinica

cuvantul lui dumnezeu recidiveaza: In fisierul atasat gasiti un mesaj din cer pentru neamul roman. am sters fisierul atasat, sunt in denial vizavi de apartenenta mea la sus-numitul neam. prefer sa fiu "o tiganca imputita", nu-i asa, pasarica? da, l-a hartuit, but still no excuse.

my goth name is Latex Sex, what's yours?


Photo by Ionut Botezatu

mai are cineva impresia ca bucurestiul e o sera? if you care for the environment, aflati de la cakeinmyear ce si unde se poate recicla in orasul asta.

se pare ca intr-o varianta extrema merge si pluralul "cable" pentru cablu (za horror), and, most importantly, veteranii de razboi din Iasi sunt rasplatiti de societate cu posibilitatea de a face nudism gratis pe plaja Purcica (mai multe aici).

c'est ne pas ma faute, mais celle du public qui n'a rien compris.

desi e greu de crezut, unii oameni sunt de stanga fiindca asa simt ei la momentul acela si nu pentru ca e trendy, iar altii sunt de dreapta, desi il considera pe bush un idiot. faptul ca imbratisam anumite idei/concepte nu inseamna ca mancam toata ideologia cu lingura. nu stiu de ce ma bag eu in discutii de-astea...cand de fapt as fi avut chef sa vorbesc despre la medeleni, cirese coapte si senzatia primului inot in mare.

4 Comments:

At 4:43 PM, Blogger Mihai said...

Esti un produs al Bucurestiului?

 
At 4:49 PM, Blogger runbaby said...

aaa, cred ca da, dat fiind faptul ca-s nascuta si traita aici... da' mi-as fi dorit sa fiu din bistrita nasaud, am impresia ca e foarte tare sa fii de acolo :)...nu stiu de ce...

 
At 10:35 AM, Blogger Sahara Penguin said...

Me- Velvet Crotch. E?

 
At 11:36 AM, Blogger runbaby said...

@sahara penguin

tare :))

 

Post a Comment

<< Home