omuleti

Tuesday, October 02, 2007

Semne bune anul are

Azi am fost la facultate - fac un master - sa vad de orar si altele asemenea. Mai incercasem si cu doua saptamani inainte, dar fara succes (si cred ca numai socul unei asemenea intrebari desantate le-a facut pe femeile de la secretariat sa nu lesine de ras instantaneu). Orar nu e - "poate afisam ceva saptamana asta" - in schimb pe 8 (presupun ca octombrie) o sa mi se dea carnet (trebuie sa-mi fac update ce reduceri am cu asta, desi nu ma vad folosindu-le). Si n-am stat decat jumatate de ora la coada, doar ca sa imi incercuiasca numele pe o lista (adicatelea m-am inscris oficial).

Photo by 11 0 11

Eu as fi vrut orar, o pagina de web unde sa pot interactiona cu colegii si profesorii si un plan de invatamant detaliat. Asta nu se poate, in schimb o sa pot sa-mi bag bicicleta in metrou la doar jumatate de pret. Definitely worth the trouble :).

9 Comments:

At 11:08 PM, Blogger Croaziera Jurnalul National said...

am intrat pe pagina aia cu masterul si am gasit jos urmatorul text-link: "VRETI SA INVATATI LA FACULTATEA DE LIMBI STRAINE? DATE DESPRE ADMITERE, VA ASTEAPTA IN BROSURA! (apasati aici)"
nici facultatea asta nu mai e ce-a fost odata :(

 
At 2:08 AM, Blogger Popa Prostu' said...

Da pe 10 - cu verde - ce se intampla? Stiu ca e World Mental Health Day -dar n-are nicio legatura cu limba...
Sper ca d-na Petcu sa se tina de treaba ca la noi cam tragea chiulul insa vroia prezenta obligatorie la toate cursurile...dar asta se intampla acum vreo 8 ani...poate si-o fi luat un catelus care n-o mai solicita asa de mult ca dulaul ce-l avea (sau poate il mai are) :)

 
At 2:10 AM, Blogger Popa Prostu' said...

oricum suna frumos masterul...sa-ti fie de folos si sa ai multa bafta!

 
At 10:01 AM, Blogger runbaby said...

@sprancenatul

nimic nu mai e ce a fost vreodata...:))

@kolatio

tiens, tiens, cine a facut limbi straine :). sper si eu sa se tina de treaba, interesul meu primordial este diploma aia cu titlu smecher ;), ca cel putin pe engleza cred ca as putea sa predau si eu un master de traduceri pe terminologie UE :D... dar sper sa ma insel si sa am o gramada de invatat. da, pe 10 e world mental health day :)? I should be celebrating, then... merci de urari.

 
At 10:02 AM, Blogger simonacratel said...

ce master faci?

 
At 10:05 AM, Blogger runbaby said...

e link pe el in text - unul de traduceri specializate (pe engleza si franceza).

 
At 2:11 PM, Blogger simonacratel said...

a, sorry, mi-a scapat linkul :)

 
At 10:36 PM, Blogger lorin said...

la mine a fost azi prima intilnire. simpatic, s-a mers la bere dupa. habar n-am cind se da carnetul, nu e f folositor, desi conteaza la cinemateca sau la teatru...

 
At 11:39 PM, Blogger runbaby said...

you're doing my master, living my life :P... uitasem de teatre, good tip, merci :).

 

Post a Comment

<< Home