omuleti

Friday, September 28, 2007

news flash si alte chestii debordante

sunt obosita, foarte obosita, si ma asteapta 10 zile de forja in fabrica :(. din acest motiv, nu ajung azi la critical mass. so sorry.

a innebunit toata lumea in orasul asta, pe cuvant!

va multumesc daca boicotati taxi club si in special masina 288 care a incercat azi sa dea peste mine fiindca soferului i se parea ca n-are loc (avea!) de bicicleta mea (pe aceeasi magica straduta grigore alexandrescu, cu zambete si oameni care isi cer scuze). l-am reclamat la firma si mi-am lasat datele de contact in caz de nelamuriri; au zis ca o sa-l cheme la sediu sa vorbeasca cu patronul. mi se pare putin probabil, but still. faza cea mai tare: desi se straduia isteric sa ma depaseasca, peste un metru strada se infunda in caderea bastiliei, pe care se lucreaza!

am aderat la bloguresti, un proiect colectiv care scrie cu verva, nerv, oarece simpatie si mult spirit critic despre orasul care ne mananca sufletele. thanks for the invitation, you guys :)!

vreau sa trec pe cablu digital, dar n-au decat un decodor gratis per abonat (dati cate unul sa ajunga la toata lumea) deocamdata; daca ai mai multe televizoare in casa, too bad for you. la astral upc se intampla, unde altundeva?

o sa scot moderarea comentariilor, ma enerveaza. anonimule, poti sa vii sa vituperezi (gasesti in dex ce-i aia). o sa sterg si cu asta basta. shit happens.

o zi faina tuturor!

9 Comments:

At 6:23 PM, Blogger Ciupel said...

E adevarat ca iti trebe mai multe decodoare - cate TV ai - da nu-s scumpe cam 80 euro unul ... acceptabil.

 
At 6:29 PM, Blogger runbaby said...

ma rog, eu am unul si si ala cred ca-i prea mult, da' n-am vointa sa renunt, dar la etajul de deasupra stau ai mei si astia au 'fo trei... da' e treaba lor :D...

 
At 10:37 PM, Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 12:45 AM, Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 10:33 PM, Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 9:31 PM, Blogger Alexandra said...

iti dau eu un nu-stiu-ce-fel de modem care face cablu digital (sau ceva de genul :D) ca eu nu am nici UPC, nici televizor, nici cablu :)) traiesc in jungla.
but anyway, daca vrei, anunta-ma. eu l-am primit moca, asa ca il fac cadoo ;;)

 
At 10:10 PM, Blogger Madeinbukarest said...

Recomand Dolce. Pt al 2-lea tv iti trebuie desigur un al 2-lea receiver. Primul e gratis, pe al doilea il platesti (75 de euro). Dar il poti plati esalonat in pana la 24 de rate lunare fara dobanda sau alte adaosuri. Se adauga la factura telefonica si atat. In plus e foarte foarte cool ca au toate Discovery-urile alea smechere in programul de baza. Dolce chiar e ... dolce :). Nu stiu daca mai e de actualitate problema dar daca mai e, you should try it :). PS. Nu, nu lucrez la Romtelecom :).

 
At 11:03 PM, Blogger runbaby said...

faza e ca daca renunt la astral (which I want very badly, am luat decodorul si nu merge, tot fac sesizari si nu ma baga nimeni in seama) pierd Internetul...

 
At 3:37 PM, Blogger Madeinbukarest said...

Mdap, asta e nashpa. Nu stiu cum e cu click-netul la Romtelecom. Eu am RCS/RDS - retea de cartier - si e foarte ok. Nu acelasi lucru puteam sa il spun si despre TV-cablu tot de la ei. La un moment dat am cedat nervos si am trecut pe Dolce. Daca iti gasesti o solutie pt net ...

 

Post a Comment

<< Home