omuleti

Thursday, September 27, 2007

micile sperante

nu, nu este o poveste despre copilasi, lumina ochilor :D. e asa: eu (who else? :) pe bicicleta (what else? :), pe grigore alexandrescu (o straduta destul de calma paralela cu iancu de hunedoara), pedalam agale si destul de distrata. el, un tanar domn, fuma o tigara (bad habit!) si se angajase in traversare fara sa se asigure. masini nu veneau, doar eu. l-am vazut cam din scurt si am franat, el s-a oprit. eu am zis: scuze si-am zambit. el a zis "scuze eu" si-a zambit larg. stropul de normalitate care mi-a luminat ziua. merci, monsieur :).

6 Comments:

At 3:24 PM, Blogger simonacratel said...

ha, ha, ha

deci nu esti 50 la suta, poate esti doar zece, huh?!

 
At 3:31 PM, Blogger runbaby said...

lol. n-a avut genul ala de conotatii :). in bucuresti se intampla sa fii injurat(a) doar pentru ca treci pe langa cineva care are o zi proasta, to put it nicely. cand cineva isi admite greseala, isi cere scuze si mai si zambeste, esti deja slightly in paranormal in orasul asta :).

 
At 3:34 PM, Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 3:36 PM, Blogger Ciupel said...

Alta povestioara cu biciclete:
Hummel la varsta liceului... cu bicicleta favorita prin padure... traseu de viteza... poteca ingusta si in coborare... viteza maaare... vant ... yuhuuuu... si copacul nemilos care tinea mortis sa nu se mute 10 cm mai spre dreapta... doar vedea ca viteza nu ma lasa sa strang curba... apoi am vazut soarele, pamantul, frunzele si, dupa 5 secunde, a cazut si bicicleta peste mine... Apoi cu roata fata in forma de cifra 8 am plecat incetisor spre casa ...
O zi superba. ..Ahh as da 20 de ani (dac-oi mai avea ata ) din viata asta pentru cei 4 din liceu....

 
At 3:42 PM, Blogger runbaby said...

frumos :).

 
At 6:27 PM, Anonymous Anonymous said...

azi e ziua intalnirilor care insenineaza?
http://morar.hotnews.ro/mi-ai-schimbat-ziua-azi.html
PS: o adresa de mail pe bloguresti@gmail.com se poate? pt o invitatie

 

Post a Comment

<< Home