omuleti

Sunday, November 18, 2007

I am still here

Bat in ecran, dar din spatele lui, incerc sa ma strecor la suprafata, sa umplu patratul (dreptunghiul?) alb, gandurile vor sa vina sa se dezvaluie, dar raman in aer si se risipesc. Verba volant, scripta intarzie sa apara.

Timpul se comprima in bucati din ce in ce mai stranse. Am muzici, filme, idei, pareri, dar sunt zavorate aici inauntru, impreuna cu mine. Noroc ca e transparent ecranul.

Ati vazut cum bate vantul azi?

Sunt inca piua la lepsi si uneori ma gandesc ca butaforia, ca si prestidigitatia, trebuie sa fie o meserie grea.

Am sa ma-ntorc barbat :).

6 Comments:

At 7:29 PM, Blogger verbiaj. said...

yeah, baby, bate vant de insemnare pe aici!

 
At 9:29 PM, Blogger Sahara Penguin said...

I knew it!! I knew it!!

 
At 6:11 PM, Blogger OnionSoup said...

pare ca s-a cam venit iarna

 
At 10:36 PM, Blogger Vlad_Anghel said...

You're one cool "dude". Nu stii ce tare iti impartasesc ideile. Ah, si chiar mi-as dori sa stiu si eu cum e la 30 de ani. Pt ca vreau sa invat mai multe de viata. Parca la varsta de 20 cat am m-a apucat asa o nevoie disperata sa evoluez si sa zic ca voiajunge la 30 de ani mare vedeta. Maybe it's nonsense...I do really lie you're blog! Bye. Vlad

 
At 11:08 AM, Blogger runbaby said...

Vl@d, you totally made my day. Merci frumos. Ai inainte 10 ani grozavi, sunt sigura. La 30 de ani e neasteptat de fain, dar ce conteaza cu adevarat e drumul (si sa incerci sa eviti platitudinile, nu ca mine acum :)). Stay beautiful :)!

 
At 8:52 AM, Blogger Anti said...

noi te cautam in ecran, sa stii ...

 

Post a Comment

<< Home