omuleti

Monday, October 08, 2007

oh, varsta mea

jucam conquiztador acum doua seri si ma uitam la nick-urile altor jucatori. mi-a atras atentia, nu stiu de ce, nick-ul sorin (sau poate bogdan?) 31. sorin31, carevasazica. si ma gandeam: ia uite, asta are 31 de ani. fara conotatii, dar si fara simpatie. asa, cam cu raceala. there's nothing hot about 31 years olds, right? poate ma gandeam de ce o freaca sorin31 jucand conquiztador pe net in loc sa faca ceva serios... si apoi m-a izbit evidenta pe care o ignoram: si EU am 31 de ani. ok, nu inca, dar in cateva luni. cand s-a intamplat asta si de ce :)?

P.S. am si posturi mari si serioase in cap, dar n-am timp sa le scriu, please bear with me...

9 Comments:

At 5:38 PM, Blogger Ciupel said...

Ai mare dreptate!... si eu am aproape 31... dar am un antidot fantastic impotriva gandurilor astora care te duc spre adevaruri dureros de simple: copilul meu de 2 ani.... la cate am de facut nu mai am timp decat sa pic seara in pat...

 
At 6:28 PM, Blogger Irina said...

ma abtin :)

 
At 12:07 PM, Blogger pantacruel said...

multi avem 31 si 32 si chiar 33 de ani. o varsta cam inaintata. sunt de acord. insa vorba lui verbiaj, cred ca multi ne simtim inca de 28. ca el. care are doar 28.
cum suna acest... doar 28!
imi amintesc cand eram student pe la regie, pe care am abandonat-o, ma uitam la colegii mai mai maturi, ca sa nu le zic mai trecuti... unuii aveau 28 altii 32.
si imi ziceam - ce cauta batraneii la facultate? pana vor face astia vreun film ii apuca pensia.
si ce repede trecut-au anii...
iar in tot acest rastimp, eu ce am facut? habar nu am...

lasa. ca trece si varsta asta si atunci sa vedem noi ce o sa mai zicem de tineretile noastre de la 31 de ani. cand aveam atata timp pentru blog si pentru muzica si pentru citit si pentru...

 
At 12:21 PM, Blogger runbaby said...

da, stiu ce zici, mie varsta de 30 de ani mi se parea sinonima cu un fel de decrepitudine or so :) pe la 20 de ani si acum ma gandesc ca totusi mai am o gramada pana la 40 (si de-abia de atunci incolo incep chestiile cu adevarat serioase)...

 
At 1:00 AM, Blogger Anti said...

daca te ajuta cu ceva, nu ca ai nevoie de ajutor, eu credeam sincer ca esti mai pustoaica :)

 
At 10:17 AM, Blogger runbaby said...

ei, merci frumos :). comportamentul iresponsabil always helps with that :))

 
At 11:31 PM, Anonymous Anonymous said...

Hmm, nici eu nu iti dau 30, si nici mie nu mi se dau aceeasi 30, dimpotriva par un "licean" dupa cum aud in jur, asta e de bine, sa stii tu....


«El niño que no juega no es niño,
pero el hombre que no juega
perdió para siempre
al niño que vivía en él».

;)

 
At 11:48 PM, Anonymous Anonymous said...

*aceiasi

 
At 1:13 PM, Blogger runbaby said...

@intj

foarte adevarate versurile. cred ca o sa play ninjo as long as I can :). sper sa faci acelasi lucru.

 

Post a Comment

<< Home