omuleti

Saturday, June 28, 2008

It's just the end of the world

Miruna: Copii, am descoperit ceva azi dimineata, o spun pur si simplu, ca nu stiu cum s-o impachetez frumos: am paduchi. Nu stiu de unde sau cum, dar mi-e clar ca v-am expus pe toti la potentiala contaminare. Mi-e ingrozitor de jena, de-abia azi m-am gandit la asta ca la o posibilitate si am investigat-o.

Dragos: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) iarta-ma


Stefan: Well...thanks Miruna, voiam sa ma rad in cap anyway, o sa o fac acuma preventiv :)

Miruna: Sper foarte tare sa radem curand pe tema asta (mie acum nu-mi vine deloc si imi imaginez ca nici voua); pana atunci, rugati pe cineva sa se uite la voi ca sa constate ca e totul in regula si, va rog mult, dati-le de stire si celorlalti.

Cinty: hahaaaa :D eu rad deja despre asta!!!!!!

Rebeca: bai, si eu vroiam sa ma tund. iar despre jena, nu e cazul. ;) all for one and one for all!

Stefan: hahahahaha...da...eu nu am. da-mi si mie:) si promit ca ii duc si rebecai

Miruna: Nu exista cuvinte care sa descrie jena cumplita pe care o resimt; nu stiu de unde i-am luat, am investigat de indata ce au aparut simptomele, dar nu suficient de devreme, pare-se.

Rebeca: stefan, cum ai verificat?
would you say you're absolutely certain, pretty sure, not sure?
:)))))))))))))))


Mona: e ok, eu am fost la coafor de curand si nu mi a zis nimeni nimic.... credeti ca daca-mi mai fac programare o sa-mi aud replici de genu': "imi pare rau e totul full, incercati alta data?!" :))

Doru: they don't jump around, you know...:))

Miruna: de ce radeti toti, eu mi-am turnat in cap tot insecticidul din farmaciile pe o raza de un kilometru, am vrut sa-mi dau foc la haine in curte si acum le fierb pe toate si am plans doua ore...

Radu: nu arunci nimic din casa! vorbesc serios!

Mona: aia e schibamn filmu'... miruna, chill, sunt si paduchii "neshte" fiinte... de ce sa ti fie jena cu ei! capul sus ;)

Cristi: rofl...trebuie sa scrii pe blog despre asta, cum e sa ai paduchi la varsta adulta

Miruna: I'm upper middle class, I don't get freakin' lice!

Ionut: Ce sa ne mai facem :P

Miruna: Sper sa fiti in regula si imi pare nespus de rau :(.

Cinty: miruna, ce-ai luat inainte sa scrii mail-ul asta??!!! :D

Notes to editors (and to self, to a certain extent): Da, am avut, au trecut intr-o zi, viziunea cu gaz, ras in cap, izolare 5 zile si paria social o viata data din alte vremuri, singura ipoteza (dar n-am dovezi) despre originea lor este vizita la Bucuresti Mall ca sa vizionez Sex and the City - The Movie, o dovada in plus a faptului ca stiam eu de ce detest locul ala si serialele tari care esueaza in advertoriale kilometrice si lamentabile cu titlul de lungmetraj!

And everybody was super nice and supportive and, apparently, extremely amused, so thank you guys :).

11 Comments:

At 10:35 AM, Blogger Unknown said...

Carrie o fi de vina, mai :) Bine ca nu Samantha, ar fi fost altfel de paduchi in cazul asta :))

 
At 11:23 AM, Blogger ionuţ said...

=)Minunat. Oare se transmit si online?

 
At 12:01 PM, Blogger OnionSoup said...

ai tinut minte singura intreaga conversatie, sau o scriai deja pe un servet in timp ce se desfasura?

LOl. Maybe IT IS time for a haircut :)

 
At 1:26 PM, Blogger runbaby said...

@jeriko
omg :)). repet, e doar o ipoteza, in lipsa de altele mai plauzibile.

@ionut
cu siguranta! can you feel the itch :P?

@onionsoup
it's all authentic and on facebook, mail & messenger, eu doar am mixat. no haircut, cel mult varfurile, ca-s tocite.

I likez mah hair!

 
At 3:35 PM, Blogger OnionSoup said...

cu ce anume ai scapat? cu ce te-ai dat?

 
At 8:29 PM, Blogger cristi said...

=)) =)) =)) si tot asa... am avut si eu, luati intr-o tabara, cand eram copil. stiu ca a fost sinistru si m-am simtit ingrozitor. zici ca de la mall? si doar tu, dintre noi toti? sa fie de la casca de motor care s-a tot plimbat printre noi? =)) =))

 
At 1:49 AM, Blogger Madeinbukarest said...

si uite asa o sa raman singura pamanteana care nu a vazut filmul asta in oras ci poate descarcat de pe ODC sau difuzat pe HBO.

tocma' ma pregateam sa merg si io weekendul asta (ce a mai ramas din el, ma rog) sa-l vad la mall da' acum ca am citit aceasta conversatie absolut savuroasa ma gandesc ca fara casca de motor mai bine ma abtin ... sau mai bine fac intai o vizita la farmacie sa ma inarmez cu insecticid :D

 
At 1:48 PM, Blogger Unknown said...

Imi pare rau, da' io nu m-am putut abtine sa rad, intr-adevar, una e sa ai paduchi ca si copil si alta e ca adult. Dar macar prietenii tai au fost draguti. Pe noi, cand au aflat ca avem paduchi, toti copii de la bloc ne-au exculs din gashca.

 
At 6:59 AM, Blogger Anti said...

ohoho, :), in fiecare an al existentei mele de-o schioapa, toamna, pe la culesul viei, incepea ritualul cu pieptenul de os si au, mamaie, ma doare, ultima isprava fost-a in facultate, din metrou, and I did cut my long long hair then, asa ca, bine ca totul s-a terminat cu bine, vorba lui nae, caranfil, cum care nae, "viata e complexa si are multe aspecte"

 
At 9:02 AM, Blogger monsoux said...

been here, done the following: râie, purici, și lați. Nici mie nu mi-a venit să râd. Big hug!

 
At 11:47 AM, Blogger Unknown said...

cred ca inaintea ta pe acel scaun a fost vreun cocalar cu lant si bratara dar fara zgarda de purici

ar trebui sa se dea gratis la intrare

 

Post a Comment

<< Home