omuleti

Tuesday, June 10, 2008

poi







7 Comments:

At 6:55 PM, Blogger simonacratel said...

Am uitat cum arati daca-ti poti imagina. :) Imi place rochia, asa ceva as purta si eu.

 
At 7:12 PM, Blogger Sandra G said...

dadada! asa-asa-asa! bravo-bravo-bravo! :)

vorba unei prietene cand ne adunam in parc, pestriti, cu caini si copii, poiuri si jucarii... "ca strainii! ca strainii!" :))

spor, si uite aici daca vrei sa te mai inspiri ;)

 
At 11:44 PM, Blogger runbaby said...

@simona
daca ai stii ce veche e...:)... multam ;).

@sandra
curat ca strainii :)). mersi de link!

 
At 8:07 AM, Blogger Anti said...

I had a dream ... nu martin luther king, it was omuleti in the Rochie, micuta, firava, facand gimanstica ritmica, mingiuta rosie printre ramurile copacilor, ea very happy, nu stiu care e treaba cand visezi fellow bloggers:)

 
At 8:44 AM, Blogger runbaby said...

mai, mai, mai, astia care il vedeti pe Obama toata ziua buna ziua, incepeti sa aveti vise tematice :))...

eu zic ca e de bine ;)

 
At 4:33 PM, Blogger yoz said...

Hah, ce mica e lumea. Pozele-s facute intr-o curte de pe strada Suvenir colt cu Prepelitei nu? :)

 
At 1:56 PM, Blogger runbaby said...

they are on to me, man :))...

da, Cosmin, e mica lumea. te asteptam la o cafea :)?

 

Post a Comment

<< Home