omuleti

Monday, June 16, 2008

Sunt o golanca

Ma bag. Trec pe rosu. Ma bag iar o bucata. Injur, franez, ocolesc, ma uit urat. Bag viteza. Simt fiecare milimetru de sa, fiecare particica din cauciucul de pe ghidon, fiecare spita care se invarte din ce in ce mai repede, fiecare scrasnet al rotilor. Fiecare adiere de vant in parul meu. Fiecare fir de praf lipit de fata mea.

Ma ridic pe pedale si trec (si) peste groapa asta. I can climb any mountain. Da-te, frate, ti-a luat ma-ta strada?! Da, stiu, o ard aiurea. Pe bune, chiar stiu. Ma prosteste traficul asta, ma absoarbe valul de agresivitate pe care-l emana, so I ride the wave.


Trec de autobuz, de taxi, nici motocicletele nu pot tine pasul, ca-s mai mari si n-au loc, trec de coloana bara in bara, peste sina de tramvai, peste intersectii blocate, traversez ca naluca printre masini in viteza, I could die every next second and all I can feel is excitement.

Le velo de chevet :). Am vrut sa pun semnul emoticonului care roseste, but who am I kidding?

8 Comments:

At 3:26 PM, Blogger Mikidos said...

esti o curajoasa, nu o golanca:))

 
At 10:49 AM, Blogger runbaby said...

bicla in sine maybe, dar comportamentul agresiv si nerespectarea regulilor, nope. mentin afirmatia de la titlu.

ce e trist e ca la nivel rational constientizez problema, dar la nivel emotional repet comportamentul in fiecare zi.

damn...

 
At 12:46 PM, Blogger lorin said...

acu' am vazut ca am semnat pe aceeasi pagina in esquire :)

 
At 4:49 PM, Blogger runbaby said...

sire, eu doar ocazional, nu sunt jucator serios, ca domnia ta :)

 
At 9:15 PM, Blogger cristi said...

so... cum era zicerea aia? please, take me to your dealer? :D
doar sa ai mai multa grija de tine, ca stii ce dementi sunt in trafic :-*

 
At 8:23 AM, Blogger runbaby said...

citatul este incorect, nu includea sintagma "please" :))

stiu ce dementi sunt in trafic, takes one to know one... nu piere soiul rau asa usor :*

 
At 8:30 PM, Blogger cristi said...

si este please, dar la inceputul propozitiei, bre! :p

 
At 8:38 AM, Blogger runbaby said...

I never pleaded that, I just ordered :))

 

Post a Comment

<< Home