omuleti

Saturday, June 07, 2008

Semne bune vara are

Am crosetat multe scenarii despre viata mea, unul mai dramatic decat altul. Aura de eroina tragica ma atragea fara scapare si nu-mi puteam imagina ceva mai interesant decat o perpetua dama cu camelii, eventual una ceva mai emancipata. Sau, pe post de alternativa efemera, eram this incredibly-beautiful-smart-strong-sensual-appealing-powerful-tooGoddamnperfect woman, careia ii adaugam din constructie atatea atribute minunate, incat existenta ei (mea) era pefect inutila - avea(m) totul, in afara de vreun cusur :).

But never have I ever...

...iesit atat de mult prin parcuri, pe strazi si printre oameni. ...vazut biciclisti in numar asa mare. ...umblat relaxata printre straini. ...zambit din senin la strainii ante-mentionati fara ca ei sa ma faca sa ma simt o fraiera care tocmai a creat un bun prilej de chicote rautacioase. ...cunoscut atatia oameni noi si faini. ...muncit cu atata pasiune obsesiva. ...constatat ca lucrurile chiar se misca. ...privit inainte fara manie.

and never have I ever...

...sperat ca o sa stiu sa ma joc cu poi, ca o sa las tigara si junk-ul, ca voi face sport de placere sau ca ma voi simti atat de bine in pielea proprie & in tara asta.

It's definitely a first. The best first ever (well, except for extacy & orgasm maybe, nu neaparat in aceasta ordine :). Voi ce mai ziceti?

11 Comments:

At 1:15 PM, Blogger simonacratel said...

Esti indragostita? :)

 
At 4:57 PM, Blogger cristi said...

>:d<... mai mult nu pot sa zic... decat, poate, ca nici eu n-as fi crezut ca pot iubi asa cum il iubesc pe r. si pe voi, toti prietenii mei cei dragi. si ca, vorba lui r., ti-e bine acolo unde-ti sunt prietenii :)

 
At 7:44 PM, Blogger runbaby said...

I'm too emo for my shirt :P.

Iubire pretudindeni, numa-numa...:))

 
At 11:49 PM, Blogger OnionSoup said...

seems to me succesuri pe toate planurile
:)

 
At 12:28 PM, Blogger Unknown said...

deci fericit tine loc de toate acele atribute, ba chiar de mai mult :) ma bucur sa aud numai vesti bune si de-abia astept sa va vad! XX

 
At 3:21 PM, Blogger monsoux said...

eu alternez, mersi de intrebare. Alataieri imi venea sa-mi tai venele numai la gandul ca trebuie sa intru in birou, ieri traiam satisfactiie unui expert care stie el ce stie [mai mult decat altii], azi topaiam de nebun pe Arctic Monkeys, in chilotii cu harta metroului parizian, atent sa nu calc pe diverse incarcatoare (stii ce dureros e?!?). Maine e ziua mea, deci nu stiu ce-o sa mai fie. As da o bere. Si ma bucur pentru tine :D

 
At 11:14 PM, Blogger runbaby said...

This comment has been removed by the author.

 
At 11:15 PM, Blogger runbaby said...

are you asking me out, Mr. Monsoux :)?

 
At 2:27 AM, Blogger Mikidos said...

happy, happy, happy:) bucura-te de tot:)

 
At 6:18 AM, Blogger Anti said...

sounds like lot of fun inside out:) cum era treaba aia cu setting an example?! happy for you

 
At 2:01 PM, Blogger Prapastiosul said...

Frumoasa relatare, parol! Verde, biciclete, zambete...stiam eu ca se poate. So, no more runbaby:) Simply zenbaby!
Ca sa raspundez si la intrebarea-ti: io astept sa vina iarna sa vaz daca gresia/marmura de la metroul Obor imi va pune viata in pericol.
Si, altceva ce sa va mai explic (Tamango dixit)...See u soon.
A, ma gandesc sa revin in blogosfera. Ma hotarasc pana in turul 2:)

 

Post a Comment

<< Home