omuleti

Thursday, January 18, 2007

Melting pot - regrets & thanksgivings & ambivalences

Ca stiu ce inseamna sa iubesti si sa fii iubit

That I consumed my youth thinking I was ugly when in fact I was beautiful...

Ca am cunoscut natural high and chemical high si am stiut cu care sa raman

Ca nu inteleg nimic din stiintele exacte

Ca n-am citit Biblia

Ca merg cu bicicleta si iubesc animalele

That I know good sex

That I met some really special people

Ca n-am cunoscut vremuri de razboi

Ca am crescut intr-o casa boiereasca

Ca nu ma atrag banii si nici masinile

Ca sunt foarte rea in mod gratuit uneori

Ca am toale de la H&M (go me!!! :)

Ca iubesc cuvantul scris

Ca am suferit atat de mult pentru atat de putin

Ca nu mai sunt adolescenta

Ca jobul meu ma plafoneaza

Ca nu m-am nascut intr-o tara musulmana

Ca am vazut, facut si trait atatea lucruri frumoase

Ca am pentru ce sa multumesc :).

4 Comments:

At 8:32 AM, Blogger cinesseur said...

Ma gandesc ca Biblia ar trebui s-o citesti... Sau ar fi trebuit! Da' nu-i tarziu...

 
At 11:00 AM, Blogger runbaby said...

I know, e pe lista :).

 
At 4:11 PM, Anonymous Anonymous said...

faptul ca nu mai esti adolescenta intra in categoria regrete sau chestii pentru care multumesti? io m-as gandi ca in a doua, but i'm checking out just to be sure ;)

 
At 11:51 AM, Blogger runbaby said...

e la categoria "ambivalences", cu o usoara carmire spre "thanksgivings"... may I ask you the same question, ca uneori nu mi-e clar...:)

 

Post a Comment

<< Home