omuleti

Monday, April 23, 2007

the truth is out. here.

Ce bine e sa iesi de la An Inconvenient Truth (proiectat in premiera in Romania de Centrul Ceh, bravo, multumim, va rugam nu mai omorati oameni cu aerul conditionat in sala de proiectie) si sa fii cu bicicleta :)... You're suddenly a freak no more, oamenii te privesc ca pe un pionier iluminat...:))

Ca tot am zis de film, nu pot sa nu arunc o mica sageata in directia duduii ktink (I hate this kind of writing), care semneaza o lesinatura de articol fara cap, coada sau punctuatie for all that matters in ultimul (cred) numar al tabu. am gasit articolul intr-o dupa amiaza in care ma plictiseam atat de rau incat m-am hotarat sa intru pe site-urile revistelor de femei din romania. m-a distrat la acest articol, printre altele, faptul ca stimata doamna zice ca Al Gore e "un fost presedinte". El zice, e drept, la inceputul documentarului "I used to be the next president of the United States", da' nu s-o fi gasit nimeni in redactie care sa-i atraga atentia autoarei ca asta nu inseamna ca omul a si ajuns in fonctie?

Iata si-un citat spre vesnica pomenire, in drumul spre Azilul de Truisme:

"Mie mi se pare ok caci vorba aceia romaneasca „mai bine mai tarziu decat niciodata” mi se pare de bun augur in situatia disperata in care se afla planeta noastra. Si faptul ca unul dintre cele mai cool trenduri din ultima vreme a ajuns la mase imi intareste convingerea ca nu e totul pierdut, iar constiinta noastra nu e total adormita sau insensibila la frumusetea inconjuratoare."


Restul aici. Ce bine ca intra trendurile astea cool in constiinta maselor, domne, ceva deosebit. Glossy green lips are so in, huh?

Revenind, aplic indemnul de la finalul filmului si le spun oamenilor sa vada si sa ia aminte la An Inconvenient Truth.


Foto de pe www.inhabitat.com

5 Comments:

At 10:38 AM, Anonymous Anonymous said...

Eu imi inchipui cum arata, cum se imbraca si cum se poarta cu cei din jur ktink. ktink :))

 
At 6:33 PM, Blogger AfterD said...

Well ... nenea Gore e avid de publicitate ieftina si cam atat. Uite aici the inconvenient truth :

http://www.abcnews.go.com/Politics/GlobalWarming/story?id=2906888&page=1

 
At 11:16 PM, Blogger runbaby said...

@afterd

interesant articolul, merci de semnalare. doua chestii as avea de zis:

1. fara sa am informatiile din articol, am sesizat in film variile derapaje pe tema "eu, al gore, politicianul care imi fac publicitate on the occasion". cata vreme o face in cadrul "cauzei", ca sa zic asa, pe mine nu ma deranjeaza atat de tare.

2. sa facem ce zice popa, nu :)?

 
At 4:21 PM, Anonymous Anonymous said...

de vreo 5 minute tot stau si cuget la ce-o fi aia un lifestyle de viata (sic!) curat si verde in mintea zglobiei dudui.

 
At 6:35 PM, Blogger The Dude said...

Deci NU pot sa cred ca articolu' ala exista. Si mai e si editorial. Cat de vita incaltata poa' sa fie fata lu' tata cu pulover de la Apaca? Bine ca n-a zis ca Bill Clinton a fost vicepresedinte in administratia Nader. Retardarea e la mama ei acasa in trustul Catavencu. Astept editoriale si de la fata lu' Basescu.

P.S.: A propos de Al Gore si Save Our Selves a lui, uite ce organizeaza cam in doua luni: www.liveearth.org. Da' las' ca face si Mircea Toma Stufstoc.

 

Post a Comment

<< Home