omuleti

Wednesday, May 23, 2007

despre brand si bulan

azi am fost la prezentarea lui Dragos despre brand(ing) la facultatea de litere. interesant. ma rog, tot nu-i inghit chestia cu "marxism-leninismul" (as in I'm not buying it, na, taman verbul asta capitalist l-am gasit :)), da' nu despre asta a fost vorba.

a fost frumos si copiii au ascultat si-au luat notite si-au pus intrebari (m-am simtit o baba ramolita) si tacanii de langa mine susoteau ca vor sa se faca "art director la leo" (i-a intrebat Dragos ce vor sa devina cand se fac mari; mi-a dat si mie post it sa scriu si am scris Mircea Toma, dupa ce mi-am dat seama ca Madonna e nerealist :D)...

lucrul pe care l-am retinut eu cel mai bine a fost ca trebuie sa ma pozitionez ca brand aspirational, adicatelea ala pe care-l vrei in vitrina cu pescar si mileuri cu orice pret. bine, n-o sa fac asta, da' mi-a placut ca idee, asa, suna intr-un fel.

cateva ore mai tarziu, face zbrrr ca faimoasa pupaza pe langa urechea mea expresia de fina subtilitate "acest bulan imens", vehiculata gratios de unul dintre indivizii care comentau la pro tv nusce mega finala de fotbal (cu referire la norocul unuia dintre jucatori)

ma rog, n-oi fi eu obisnuita cu jargonul si asa se comenteaza in ultimii ani sau/si la pro tv...

oricum, pasarica, ca sa zic asa, chestia asta a generat in mintea mea un inceput de revelatie care zice ca toata viata mea de pana acum si, atat cat imi pot da seama, si aia viitoare, e un parcurs sinuos intre vagi tentative de a subzista ca mini-brand sarac si cinstit si o tzar' de bulan de dimensiunile bine creionate de stimabilul de la pro... (si mie mi se pare fraza asta mult prea lunga si intortocheata)

so what? I don't know. voiam de fapt sa semnalez ca am auzit (si m-a oripilat) faza cu bulanul si imi trebuia pretext 'telectual s-o introduc, respectiv ca am fost la conferenta si imi trebuia inca ceva ca fac povestea mai spumoasa...:)

inca una si ma duc: ati vazut, domnne, ce scumpe sunt ciresele?!

3 Comments:

At 12:28 PM, Blogger Calin said...

Nu vreau sa vorbesc urat despre Dragos dar what the fuck, asta o sa fac. Mie, sincer sa fiu nu imi pare nu stiu ce mare scofala. Adica a scris o Singura carte si mai are destul de mult pana sa ajunga un adevarat om de presa! E cult intradevar dar... nu stiu are nevoie de ceva mai mult. Poate ca despre experienta e vorba, desi in mod normal nu sunt de acord cu termenul asta. Oare nu ar fi mai bine daca ar lay low for awhile?

Trebuie sa-mi admiri curajul ca am scris asta pe blogul unui fan. da! asta e cuvantul, Bucurenci are mai mult fani decat oameni care cred in conceptiile lui. Nu?

 
At 1:07 PM, Blogger runbaby said...

m-ai facut sa zambesc foarte larg :). merci.

sa-ti zic:

1. eu nu-s fan al lui dragos. sunt o prietena de demult. atat :).
2. ma bucur foarte tare de cate ori vad ca lumea il critica (destept, constructiv, cu argumente), ergo ca nu se lasa influentata de "aura" lui media. dragos e genial, dar excesiv de constient de asta si pune atata pret pe "imagine" incat risca sa se trezeasca cu un mare gol dedesubt. eu cred ca greseste cu o gramada de chestii, de-aia m-am si dus la povestea cu brandingul, sa vad ce traznai zice :))... n-a zis atat de multe pe cat ma asteptam.
3. da, are nevoie de mai mult, but he needs time to fix some issues. sper sa reuseasca. desi ma enerveaza cumplit de multe ori, faptul ca am fost foarte de apropiati intr-o vreme si ca inca suntem prieteni ma face sa trec peste asta si sa-l urmaresc in continuare cu simpatie, rezerve, un zambet si multe ridicari din umeri, toate astea la un loc.
4. sa stii ca era foarte simpatic intr-o vreme :).

 
At 9:30 AM, Blogger Calin said...

Pai my bad ca am gresit la chestia cu fan. E pentru ca am vazut multi fani de-ai lui. apropos, o data am zis ceva de genu: doar prosti ca noi se mai ocupa cu politica. si nu l-a acceptat. Sigur ca era fara fond postul, dar l-am trimis mai mult ca sa vad daca va fi cenzurat sau nu. De aici am concluzionat ca nu prea accepta criticile... asta pentru ca ai vrut mai mult.

Cred ca are fani pt ca era foarte simpatic. insa nu am prins perioada aia. Doar recent am vazut cine e db.

 

Post a Comment

<< Home