omuleti

Tuesday, November 20, 2007

ziua de dupa

Stiam despre existenta trupei de ani de zile. O vazusem o data, demult, in concert si nu intelesesem decat ca nu s-au hotarat intre Gwen Stefani si Audioslave care-s mai vrednici de imitat. Sora mea, care este cel putin extraordinara, este iubita bateristului de acolo si o aud de nu mai stiu cand vorbind despre ei, luptandu-se sa-i promoveze, fiind alaturi de el si de formatie cu trup si suflet. M-am dus la concertul de acum cateva saptamani pentru ea. Am plecat de acolo fan. Copiii au crescut si au muncit si se vede.

Cel mai mult mi-a placut piesa asta.

Mi se pare ca vorbeste despre (o parte a) relatii(lor) pe termen lung. Despre cum crezi uneori ca o s-o iei la fuga doar ca sa descoperi ca nu te-ai misca pentru nimic in lume. Despre dragoste ascunsa sub o carapace groasa. Despre confort, da, mentin cuvantul. Despre suflete nebune. Despre timp. E frumoasa si grea si dura si blanda.

Trupa se cheama Evo, piesa Ziua de dupa.

This post is a love song.

6 Comments:

At 8:53 AM, Blogger Anti said...

au fani si de cand erau mici de-o schioapa, vorba bancului cu turcii

 
At 5:24 PM, Blogger storyteller said...

anti, citind postul asta fix la tine m-am gandit si tot pentru tine am vrut sa merg si la lansarea lor - n-am mai ajuns insa, dar asta e alta poveste.

 
At 8:20 PM, Blogger monsoux said...

si mie mi-a placut. Mersi de pauza, cred ca mai am nevoie de recomandari muzicale.

 
At 10:07 PM, Blogger OnionSoup said...

unde e piesea? sa o ascult si eu de acasa?

 
At 12:53 PM, Blogger runbaby said...

@onionsoup

pai ar trebui sa o vezi in corpul mesajului, embeduita de pe trilulilu. daca nu, desi ar fi foarte ciudat, da-i search pe trilulilu, dupa evo si ziua de dupa impreuna si o gasesti :).

 
At 1:15 PM, Blogger OnionSoup said...

de la munca vad, da nam casti, de acasa nu mai apare nimic, dar am casti :)

 

Post a Comment

<< Home