omuleti

Monday, June 30, 2008

Betty will be their bitch

am ajuns la vorba mea - o sa luam tutun pe sub mana while the thing will be freely available all around. ma rog, nu aici sau nu in urmatorii 50 de ani, dar in coffeeshop land se intampla de maine incolo.

bine, my two cents on this zic ca la implementare (nu ma face sa spun implementez, urasc cuvantul :D) va fi ca in romania. adica ce faci, dai buzna peste client, ii iei luleaua, o stingi si-o desfaci sa verifici: nu carecumva s-a ratacit vreun fir de tutun p'acolo? then again, la cum sunt olandezii cu ordinea si disciplina...

tre' s-o zic, desi nu-mi convine: m-am lasat de fumat de mai bine de doi ani, mi se pare o prostie cat China (no offence, guys), ma deranjeaza cumplit fumul de tigara si ca la noi e atat de socially acceptable sa pufai peste tot, dar, in ciuda tuturor acestor considerente, masura cu tutun ba, iarba da strikes me as beyond ridiculous.


asta-i stabilimentul meu favorit de depravare in a'dam (din cate am apucat sa vaz, cel putin); I fear they will chop Betty's head and hide tobbaco in there :D.

7 Comments:

At 10:36 PM, Blogger Irina said...

so missy is in holland 8->
betty boop rules. or rolls, it depends on the perspective.

 
At 10:55 PM, Blogger runbaby said...

lol, missy was in holland cand cu portishead, de atunci dateaza poza :).

one doesn't need to be there to rule or to roll, depending on the perspective, naturally :P.

is chiar doua stabilimente cu tema betty boop, da' am eu un trip cu unul dintre ele, mi se pare nostim si cosy.

 
At 2:27 PM, Blogger cristi said...

data viitoare, cand o sa ma puneti s-o pup pe betty... o sa puta a tutun, chiar si pentru unul ca mine, care fumeaza :))

 
At 3:06 PM, Blogger runbaby said...

double reason to be sick :P

 
At 10:46 PM, Blogger alexedi said...

dar si la kokopelli ce fain e, sa cauti kokopelli, un fel de hippy shake cu adaugiri, asa.

 
At 10:56 AM, Blogger runbaby said...

thanks for the tip, cu proxima ocazie ;)

 
At 11:12 AM, Blogger Unknown said...

sambata sper sa o revad pe betty boop. cred ca o sa fie afumata rau de la jointuri pure dar tot simpatica ramane :)

 

Post a Comment

<< Home