omuleti

Wednesday, September 03, 2008

ce ma mai enerveaza

niciodata nu mi-a placut de patapievici, dar m-am simtit solidara cu scarba lui profunda (implicita, am presupus eu) dupa ce l-am vazut pe valentin stan de la sinteza zilei incheindu-si elucubratiile de acum vreo 2 saptamani cu urarea "auguri" adresata celui dintai.

cele 5 femei omorate de rude in Pakistan fiindca s-au casatorit dupa pofta inimii. intr-o lume care se pretinde agasata de feminism.

lipsa asta cumplita, sufocanta de timp si sentimentul perpetuu de culpa.

muierea asta doritoare de conducte si de ursi polari disparuti, care l-a propulsat pe Johnny Boy la 5 procente diferenta si care are mari sanse sa fie presedinta, daca nenea da coltul inoportun.

ceaiul care se raceste prea greu.

atacurile de panica.

lumea murind repede.

eu murind incet.

LE1: campania aia cu cumpara biscuiti / napolitane / iaurt cu fructe / alt produs inept, trimite ambalaje si poti castiga un ponei. Aia n-or sa investigheze unde se duce poneiul, ce fac oamenii cu el, nimic. It just makes me sad.

LE2 (and extremely annoying): unul dintre serialele vietii, Seinfeld, distrus de insertia aia cu Naumovici si inca unul care decodifica mioritic ce se intampla in episodul urmator. It's such a turnoff ca nici la telecomanda nu mai am energie sa ajung...

9 Comments:

At 12:27 PM, Blogger simonacratel said...

Nu stiu unde e lumea aia sufocata de feminism, ca ce vad eu in jurul meu reflecta contrariul.

Si chiar asa, ce patesc poneii aia, chiar nu intereseaza pe nimeni? :)

 
At 10:56 PM, Blogger Ana said...

chiar asa, unde e lumea aia agasata de feminism?

cat despre muierea aia... un gand pentru romani ar fi "uite si la capra astora, e pe duca. Ne lectureaza ei cu democratia si electoratul lor destept, dar e si la ei circul ca la noi"...(daca nu as trai in State, poate as si rade la faza asta.)

 
At 11:38 PM, Blogger OnionSoup said...

bem si noi o cafea cand vin?

 
At 11:56 PM, Blogger runbaby said...

clar :)!

 
At 12:36 PM, Blogger Madeinbukarest said...

bai doamna, in poza cea noua din status ne aratati degetul aratator, nu? :)

 
At 12:36 PM, Blogger Madeinbukarest said...

This comment has been removed by the author.

 
At 7:49 PM, Blogger runbaby said...

ridica decat degetul aratator :P

 
At 11:13 AM, Blogger Sahara Penguin said...

Ah. Acum am citit asta. Da, abia acum se vede la nivel national cat de praf e naumovici...

Oricum o fi el, in chestia aia cu Seinfeld n-avea ce cauta.

 
At 12:24 PM, Blogger runbaby said...

praf being un understatement imho :)

 

Post a Comment

<< Home