omuleti

Thursday, February 19, 2009

de ce nu cred ca o sa-mi fac tatuaj

desi ma batea un gand destul de serios.

in primul rand, fiindca as avea o parere destul de proasta despre mine daca m-as lasa corupta de coolness-ul irezistibil pe care il degaja Miami Ink.

in al doilea rand, fiindca nu am nicio idee clara despre cum ar trebui sa arate, n-am o poveste in spate, nu inseamna nimic pentru mine. ma gandeam sa-mi fac ceva "gen hieroglifa" pe picior, dar doar dupa ce am vazut o chestie similara la teve, and supposably I'm older and wiser than that :).

in al treilea rand, fiindca am vazut azi in statia de troleu un batranel pe a carui mana era un tatuaj zbarcit si oarecum sters. oricat de mare ar fi hedonismul in care ma complac, a reminder of the fact that you too shall wrinkle beyond imagination e bun.

pai de-aia.

10 Comments:

At 2:44 PM, Blogger Sahara Penguin said...

Ma lupt cu aceeasi incertidudine. Si nici eu nu cred ca o sa-mi fac :)

 
At 3:29 PM, Blogger Alexandra said...

asa am fost si eu. pana intr-o zi cand m-a programat un prieten la salon: nu aveam model, nu aveam poveste, nu aveam idee despre ce este vorba, dar stiam ca vreau sa il fac pe laba piciorului (singura certitudine)

mi-a facut prietenul un model, modificat ulterior de catra domnu care mi-a facut tatuajul :)))

so, m-am trezit cu o soparla simpatica pe laba biciorului (se va "descoperi" la vara :D), de care m-am indragostit iremediabil, pentru ca e a mea ;;)

plus, am gasit si poveste in spate.

eu zic sa iti faci draga mea :) (stiu un artist "tatuator" foarte simpa ;)

 
At 5:55 PM, Blogger OnionSoup said...

you can die before you get wrinkled..I wish you all the best though

nu e asta un motiv serios ca sa nu iti faci. si nici cel ca mai au si alti oameni care apar la tv.
un tatuaj ar fi cool. get one!

 
At 6:16 PM, Blogger adevaratul said...

Don't get one! tattoos are yucky! There I said it.

 
At 10:25 PM, Blogger Glory Box said...

Parerea mea este ca tatuajul este una dintre cele mai misto forme de arta. Si cea mai tare chestie este ca porti arta cu tine. Deci d-aia merita sa il faci.

Mi-am facut unul discret vara trecuta. In maxim o luna merg sa maresc. Este superb.

 
At 4:43 AM, Blogger Be_Radiant said...

My thoughts exactly :)
Devine chinuitor (la mine): ba avintul, ba ratiunea.

Si daca tot sint aici vreau sa zic ca-mi lipsesti, da' nu-ndraznesc, fir-ar sa fie. Uite c-am indraznit!

 
At 10:06 AM, Blogger Sandra G said...

Do it!

La gagici e foarte important locul in care ti-l faci (unu' la mana din cauza viitoarelor riduri, doi la mana din cauza ca avem tendinta sa ne ingrasam si sa slabim, transformand un "finding nemo" in "free willy" :D). Drept urmare, daca alegi un loc care nu este supus acestor fluctuatii (gen incheietura mainii, glezna, baza spatelui, ceafa etc.) vei fi ok :)

Eu am 3 bucati si nu ma vad fara niciuna dintre ele...

Si eu stiu pe cineva, ma duc la el probabil saptamana viitoare sa-mi up-datez una dintre povesti... Este un mic zeu al culorilor :D Da-mi un semn daca e ;)

 
At 12:05 PM, Blogger runbaby said...

@sahara
mda. bine ne sade :)

@alexandra
si eu tot pe laba piciorului voiam, da' am avut o reactie de liceanca cand am scris "laba" pe blog si am lasat doar picior. pardon, decat picior :). deci tu esti pro...

@onionsoup
I wish you all the best, too, dear :))

@robert
I will carefully consider your valuable and firm opinion :P

@glory box
another pro one, multam :). realizez ca-i arta, doar ca nu stiu cat rezonez eu cu ea pe bune si cat e influenta momentului

be_radiant
ce placere, doamna draga, sa va vaz pe aici si sa va citesc gandurile verzi :). pai ne interactionam cum vrei matale - messenger, mail, bloguri, telepatie :)

@sandra
don't tell me despre ingrasat si slabit :((...good insight, though ;). pai ma mai gandesc :*

 
At 8:37 PM, Blogger Pinocchi0 said...

Dame Edna are undeva o replica tare buna:

Unei musafire proeminente si pline de tatuaje (yuk!) ii spune ca sub tatuajul *ala* (no. 5 din 9) poate sa isi mai faca unul, cu textul "This seemed a good idea at that time".

 
At 9:18 PM, Blogger runbaby said...

@Pinocchi0
N-as indrazni niciodata sa ignor ceva spus de Dame Edna. I don't know who she is, but she sounds like "bad idea to ignore" :))

 

Post a Comment

<< Home