omuleti

Sunday, February 08, 2009

iarba rea din holde piara

Tardiv, asa cum (rau) m-am invatat, onorez o leapsa de la familia care ma face sa contemplu cu ceva mai multa intelepciune, uneori chiar cu simpatie, ideea de long-term-commitment-plus-kids :). Cica sa zic ce nu vreau sa am in casa.

Dragii babei, sunt momente in care nici pe mine nu vreau sa ma am in casa, dar, trecand peste episoadele when xanax would do the job (glumesc, I don't do legal drugs), nu vreau sa am in casa, intr-o ordine aleatorie: zgomot, mirosuri neplacute, demoni, pe maica-mea, muste bazaitoare, lucruri urate, ordine, jaluzelele la care ma uit chiar acum, frig, singuratate, fum de tigara (de trei ori nu!), neputinta, too much Ikea, neoane, righteous people.

Gata. Ma duc sa dau jos neonul si sa-mi iau perdele :).

5 Comments:

At 7:57 PM, Blogger Pinky said...

ce e aia leapsa si cum se da/ia? :)

 
At 11:50 AM, Blogger runbaby said...

e ceva de genul eu imi dau cu parerea/ma confesez pe o tema data de altcineva si apoi desemnez alti cativa (cum n-am facut eu la leapsa asta) de la care vreau sa aud pareri/marturisiri pe tema data. aceia se conformeaza (sau nu) pe blogurile proprii si paseaza si ei, la randu-le.

presupunand ca ma intrebai la modul serios :). and feel free to take this one, daca te intereseaza tema...

 
At 11:55 PM, Blogger octavian said...

jeez ce tur de forta. mi-a placut!!!!! aia cu righteous people o si vad, gen un cuplu middle age de biblebashers care stau in mijlocul sufrageriei.

in privinta lepsei, experienta imi spune ca de dat se mai da cum se da, dar de luat se ia garantat. daca te cheama joacadeamine esti leapsa-prone. ce ti-e si cu joaca asta!

:*

 
At 4:16 PM, Anonymous Anonymous said...

perfecta treaba cu perdele, odata luate tre' sa faci party de perdele noi. eu promit sa ies in curte sa fumez! atsept cu entuziasm data inaugurarii, mereu ma distrez la petrecerile tale :)

 
At 4:38 PM, Blogger runbaby said...

an offer I cannot refuse :)

 

Post a Comment

<< Home