omuleti

Sunday, February 01, 2009

wow

Nu susţine o conversaţie cu argumente feminine.

O regula de conduita pe, probabil, cel mai citit blog din Romania. E atat de zguduitor de agresiv si de trist lucrul asta...incat, come to think about it, cadreaza perfect cu aproape tot ce balteste in jur.

Imi imaginez cum e sa fii barbat, sa te uiti in ochii unei femei si sa-i spui chestia asta, fiindca asa crezi tu. Fiindca asa ti s-a spus din leagan. Ca esti stapanul lumii, ca stii logica si sa descifrezi o harta si ca ea trebuie sa fie frumoasa, duioasa si gospodina. Ti s-a spus ca totul ti se cuvine, ca esti capul familiei, ca tu iei decizii si ca atunci cand vei pune intrebarea o vei face pe ea sa planga de fericire. Tu conduci masina, schimbi prizele, iti arunci ciorapii pe jos si tragi cablurile pe sus. Ea nu vorbeste neintrebata, intoarce toate capetele pe strada si iti susura periodic cat de bun, neinfricat si neaparat superior esti. E calma, calina, discreta, intelegatoare. Iti ingrijeste frustrarile, spaimele si marlania. Te asteapta. Te iubeste cu micile ei prostii si nimicuri feminine. In universul ei roz si pufos tu esti figura centrala. Proiectia ta inteligenta despre lume. Forta ta. Privilegiul faptului ca ai ales-o pe ea sa iti impartaseasca maretia si gloria.

So sad. So fucking sad.

28 Comments:

At 12:40 PM, Anonymous Anonymous said...

si care e, ma rog, cel mai citit blog din romania? si daca da, de ce? pai pentru ca mai sunt si (muuuuulti) altii ca el care cred ca atata timp cat e macar un barbat in incapere femeile ar face bine sa-si tina gura si sa-si vada de crosetatul lor.
cu leapsa maine ca azi ma doare capul :)

 
At 12:44 PM, Blogger runbaby said...

leapsa e intotdeauna optionala, mai ales daca te doare capul :).

ma, n-are rost, n-am pus nici link-ul ca sa nu atrag vizitatori nedoriti. pe statistici e cel mai accesat blog cel la care ma refeream; "citit" fiind un termen relativ in cazul dat.

oricum, nu mi-ai spus daca ai facut etamina aia noua :))

 
At 12:51 PM, Blogger monsoux said...

deobicei te citesc din Reader, dar dacă nu intram pierdeam poanta cu etamina. Apropos, m-am apucat de citit Esquire ca să înțeleg masculii celeilalte specii. Pentru înțelegerea între popoare și pace mondială.

 
At 12:54 PM, Blogger runbaby said...

I don't get this Reader obsession, mi se pare mult mai simpatic sa intri pe blog. Mai socializezi la un comentariu, mai schimbi un model de fular, mai afli o reteta...

Enjoy Esquire :)!

 
At 2:04 PM, Anonymous Anonymous said...

ei bine da, am pus-o de-o noua etamina. de data asta la dublu mixaj. cu sandra, care scrie si inca foarte bine. si completam imaginea cu text si textul cu imagine. live. pam pam. buna treaba cu goblenul asta, you gotta check it out too :)

si da, noroca ca n-ai citit-o din reader ca cine stie cand ti-as fi descoperit blogurile... tz-tz

 
At 6:49 AM, Blogger octavian said...

mie-mi place sa sustin o conversatie cu argumente 'feminine', in mod special cu persoanele care au nevoie sa le fie cha(lle)ngeuita perceptia asupra lumii. in rest imi permit sa cred ca nu exista nici argumente feminine si nici masculine si ca ne putem lua de mana si trage un sprint pana la coltul strazii, sa izbucnim in ras, sa ne luam vata de zahar colorata si sa ne purtam cu ea ca si cum ar fi cel mai imponderabil balon de care trebuie sa avem grija. sau nu?

 
At 1:47 PM, Blogger moonbaby said...

hmm, de la unu si de la altu am priceput io ca muierile sunt tari la verbalizare si masculii la orientare spatiala. or, a fi bun la verbalizare mi se pare echivalent cu a avea capacitatea de a stapani bine conceptele, cu alte cuvinte de a abstractiza, iar aia cu orientarea spatiala...creca e evident la ce se refera. pe in concluzie, mi se pare mult mai cul sa te ai cu conceptualizarea si alea-alea decat sa fii in stare sa citesti o harta. dixit :D

pies: si serios vorbind, ce sunt si cu ce se mananca argumentele feminine astea? creca gigelu ala, cine o fi el, ar trebui sa-si defineasca termenii ;))

 
At 3:10 AM, Blogger Ana said...

argumente feminine adica sensiblile, empatice, de bun simt versus argumente masculine adica agresive, marlane, egocentrice?

sa ma ierte barbatii de citesc blogul asta dar la asta m-am gandit cand am vazut regula...

 
At 9:16 AM, Blogger moonbaby said...

@annamari:
1. creca sa spui ca argumentele masculine sunt prin definitie agresive, marlane si egoiste este la fel de sexist si, in ultima instanta, trist, ca si ce zicea gigi ala-cel-mai-citit-blogger-roman. no offence :)

2. daca argumentele feiminine sunt ptin definitie empatice si sensibile io imi dau demisia oficial din genderul mee. credeam ca idealul unei argumentari este sa fie logica, crystal-clear, nu feelingoasa. sa nu uitam ca o categorie consacrata de sofisme (adicatelea rationamente bulite) este tocmai argumentum ad misericordiam, adica ala care face apel la compasiunea/empatia interlocutorului (si asa il pacaleste).

3. sa ma scuzati daca am fost pretioasa, da daca tot vorbim de argumente poate nu ne-ar strica putina teorie. runbaby, tu n-ai cuvantul :p

 
At 4:45 PM, Blogger Ana said...

@moonbaby
prin definitie argumentele nu au cum a fi masculine sau feminine, ci asa cum spui tu la pt.2.

reactia mea era in context. Si da are un subtext sexist d'aia imi ceream iertare barbatilor...si are si o nota sarcastica care nu mai cred ca reiese din text.
PS. Pentru ca tot de la gigei mai aud cum femeile sunt prea sensibile, se lasa conduse de emotii, sunt prea putin rationale ...(si pentru ca, mie cel putin, chiar si distinctia asta masculin-feminin imi da dureri de cap)

 
At 12:32 PM, Blogger adela mohanu said...

Totuşi, femeile sunt superioare numeric pe planetă ceea ce implicit înseamnă că şi argumentele feminine sunt superioare numeric. După logica masculină, this should do.

 
At 1:18 PM, Blogger runbaby said...

cu voia lui moonbaby, iau si eu cuvantul o tara (cu tz) :).

eu n-am transat niciodata intre ratiune si simtire, mi se pare ca sunt atribute pe care ambele sexe le folosesc in argumentatie si imi par mai curand complementare decat opuse.

revolta mea viza acest tip de falsa superioritate al barbatului arhetipal, care stie aprioric ca "muierea are parul lung si mintea scurta" si care le spune cititorilor lui la fel de destepti ca el sa nu foloseasca argumente feminine (y compris stupide, pe acest tip de rationament).

am vazut la omul asta pe blog posturi intitulate "femeia la locul ei" si dedesubt o poza cu o cucoana in costumatie sumara intr-o cusca. ergo, iau afirmatia ca fiind peiorativa si rauvoitoare. nevertheless inepta :).

sa nu ajungem la barbati versus femei in discutia asta, zic, it's not about that at all.

 
At 1:37 PM, Blogger moonbaby said...

chere runbaby, aia ca n-ai cuvantul era in contextul ca o dadusem in diverse cu latinisme and stuff si asteptam un misto pe tema turquoise ;)

 
At 1:38 PM, Blogger runbaby said...

reveillon :P

 
At 11:55 PM, Blogger Ana said...

This comment has been removed by the author.

 
At 9:26 AM, Blogger Unknown said...

Din chestia asta eu inteleg ca omul nu face conversatie cu femeile. Adica e o laba trista. Nah, cred ca am avut un argument destul de masculin cat sa ii placa.

 
At 9:48 AM, Blogger db said...

Cine nu are probleme isi creeaza unele.
+
"E atat de zguduitor de agresiv si de trist lucrul asta...incat, come to think about it, cadreaza perfect cu aproape tot ce balteste in jur." poligloti, poligami, polipi, politehnica Timisoara si alte glume... pt ca nu ma e capabili sa vorbeste...come si dice la voi ?!... rumeno?... Salutari lui Raducioiu din partea mea.

 
At 12:29 PM, Blogger runbaby said...

@db

ai dreptate. now go shine :)!

 
At 12:40 PM, Blogger Pinky said...

pai intreaga discutie pleaca de la "imi imaginez cum e sa...". normal ca e trist pt ca imaginatia ta pare ca a ramas blocata undeva in era victoriana.
Ti-as combate fiecare cuvant, dar mi-e teribil de lene.
I am Jack's complete lack of surprise. Regarding you.

 
At 1:35 PM, Blogger moonbaby said...

This comment has been removed by the author.

 
At 5:07 PM, Blogger runbaby said...

pinky, sau n-ai inteles sau te-ai lasat furat de genialitatea replicii cu jack's complete lack of surprise. si nu lasa lenea sa te invinga, combate, ar trebui sa poti mai mult la varsta ta, chiar daca esti tot timpul varza (ceea ce imi doresc si mie :))

 
At 7:52 PM, Blogger Pinky said...

neither. genialitatea nu ma fura deobicei, ci ma incita. iar peisajul blogosferic in care se dezbate in stil de Poiana lu Iocan orice debitatie de la chiloti tanga la materialism dialectic, imi provoaca o lene cat se poate de justificata si autentica. Astea sunt chestii de vorbit la un ice-tea alcolic sau in pat. Sau la un ice-tea in pat.
I am Jack's inflamed sense of rejection.

 
At 8:28 PM, Blogger runbaby said...

ce sa zic, sa fiti sanatosi, maica :)!

 
At 1:15 AM, Blogger Mitrana said...

vorba completa este "nu susţine o conversaţie cu argumente feminine, pentru ca pierzi"

 
At 11:40 AM, Blogger runbaby said...

si de unde e vorba asta completa? uita-te in ochii mei si spune ca nu e (macar putin) peiorativa zicerea cu pricina...

 
At 3:54 PM, Anonymous Anonymous said...

wtf ? cine este individul? vreau sa comentez si eu pe blogul lui despre superioritatea rasei de cocote masculine k el. e trist k sunt multi care au idei preconcepute si nu vor sa accepte realitatea zilelor noastre, incet incet veti "conduce" . Am observat tendinta barbatilor, poate gresesc dar majoritatea sunt grandomani si excesiv de mandri k sunt "barbati" . am in birou un astfel de exemplu. Au apus de mult timpurile cand nu aveati nici un cuvant de spus si este imbucurator acest lucru. Interesant post-ul si blog-ul in general

 
At 11:54 PM, Blogger Cyn Zee said...

draga runbaby... lasand la o parte prima mea reactie gen 'who the f$%& is zoso' vroiam doar sa-ti zic ca daca ii dai un google search dupa 'Nu susţine o conversaţie cu argumente feminine' primul rezultat care apare e blogul tau. tot e bine.
oricum nu pricep nici eu exact ce e ala un argument feminin, dar conceptul e nesuferit.

 
At 10:55 AM, Blogger runbaby said...

draga sinziana, tot e bine :)

 

Post a Comment

<< Home