omuleti

Wednesday, January 28, 2009

te uita cum ploua ianuarie

asa chinuit se misca anul asta sau doar eu il simt asa? parca e o lentoare paralizanta pretutindeni, ca o mahmureala prelungita, desi n-ai mai baut. mi-au trebuit inca doua saptamani dupa un concediu de aproape trei din care m-am intors racita ca sa ma autoconving sa ma apuc de treaba altfel decat la minima rezistenta. aproape imediat dupa aceea am racit din nou...

refuz sa ma uit la stiri / citesc ziare. e o conspiratie a panicii insidioase pe care inca reusesc sa o evit si stiu cat de repede m-ar prinde daca mi-as permite o scurta imersiune in falimente, inflatii, somaj, procente, predictii, pesimisme si opinii avizate. nu vreau sa stiu, parca totusi toti traiesc in continuare, dar ca molustele sau cum?

am crize scurte de optimism, dupa care ma uit afara si imi trece. ploaia in bucuresti este atat de coplesitor dezolanta, ca un zambet care dezvaluie cariile. azi-noapte am visat ca imi pierdeam toti dintii. pe net scrie ca e semn de nesiguranta, Dragos mi-a zis ca e simbolistica faptului ca nu mai vreau sa musc. ei bine, sunt nesigura despre asta :).

sunt o melodie trista, dar am auzit o vorba misto: never tell a whore she's a whore. mi-a placut.

am scris ca sa mai scriu si ca sa spun ca prima oara cand n-am avut de lucru si am abandonat politica "no news whatsoever", prima chestie care mi-a sarit in ochi pe hotnews a fost informatia ilustrata ca americanii bogati pescuiesc rechini nu stiu unde folosind pui de pisica pe post de momeala.

data viitoare cand o sa mai simt umanista o sa ma gandesc la asta. n-avem cum sa fim toti aceeasi specie, chiar n-avem cum.

da, stiu, se moare in Gaza si pe mine ma preocupa fleacurile.

15 Comments:

At 9:34 PM, Blogger verbiaj. said...

ce melodie trista esti?
pe americanii aia i-as gaza.
in gaza de ce naiba nu incepe sa se simta odata criza asta economica, sa ramana fara bombe.

 
At 11:45 PM, Blogger runbaby said...

ceva de la Dido, dar nu stiu ce...

 
At 1:37 AM, Blogger Sahara Penguin said...

"Mary's in India"? :D Sau "See you when you're 40"?

Stii ca eu am un post "te uita cum ploua decembre", nu? :D

 
At 10:02 AM, Blogger Unknown said...

Am fost gripat 2 saptamani dupa ce m-am intors din concediu, lucrez la stilul futu-i ma-sa, nu citesc nicio stire, optimism innecat in apa de ploaie. Bine ca nu am mai visat ca imi cad dintii de ceva vreme, e un vis recurent din care ma trezesc foarte indispus. Cel mai grav este ca am interviu la EPSO in 2 sapt si eu nu invat nimic...

Melodie, eu sunt sigur ceva de pe "Some People Have Real Problems", doar asa ca sa fie totul cat mai ironic posibil...

In rest, curaj ca trece. Sanse de soare sunt oricum mai mari in Ro.
Kiss Kiss Bang Bang

 
At 11:48 AM, Blogger Sahara Penguin said...

ps:si eu o visez p-aia cu dintii...

 
At 2:49 PM, Blogger runbaby said...

@sahara
nu i le stiu asa de bine, dar vocea ei mi se parea cea mai potrivita, parca o auzeam undeva in fundal. eram surasul monicai din la medeleni, nu stiu :)...

@little green lies
of, dragule, da' si cand ne-om reveni :)... crash-boom-bang!

 
At 3:38 PM, Blogger moonbaby said...

1. ma enerveaza stilul ala prin care te pun inii la punct gen ,,mor copii in africa si pe tine te preocupa prostiile˝. pai bine, adica daca undeva se petrece un rau mare mie ar trebui sa nu-mi mai pese de toate relele mai mici din jurul meu? rele pe care poate am vreo sansa sa le anihilez/ameliorez, spre deosebire de situatia copiilor din africa (sau a celor din gaza)?

2. nu-mi placea monica din la medeleni, stiu ca o percepeam cam bleaga si excesiv de romanticoasa. in schimb, olguta ruleaza :D

3. i´m glad u´r back online :*

 
At 4:11 PM, Blogger runbaby said...

pai si eu sunt cam bleaga si romanticoasa, but with a dash of olguta :*

 
At 6:25 PM, Blogger Andreea Demirgian said...

runbaby ti-am furat o poza mai demult si-am pus-o in header. Sper sa nu te superi.
Love:)
A

 
At 6:27 PM, Blogger Ana said...

I'm only happy when it rains...desi aici ninge de trei- patru zile...
eu sunt de parere ca atunci cand actionam cumva asupra micilor rele din jurul nostru se produce un efect in lant care la un moment dat mai diminueaza si relele alea mari...
asa ca m-am decis de ce ma apuc pentru proiectul de marketing research " societal marketing" pe reciclare. si asa nu am mai reciclat la modul serios de cand nu am mai locuit in Germania. asa ca e un fel de-am spune mie insami sa fiu intr-un fel mai prezenta (aware)...

 
At 8:28 PM, Blogger Iren said...

Ca sa-ti treaca supararea cu pisicii: sa stii ca e o "stire" la fel de adevarata ca aia cu pisicii bonsai, crescuti in borcane, care a starnit atata revolta acum cativa ani :)
Cat despre ianuarie, parca suntem toti in melasa!

 
At 11:30 PM, Blogger runbaby said...

@ada
ma bucur ca-ti place. love back :)

@annamari
eh, ii complicat. dar efectul de domino ajunge sa functionez intotdeauna. sper :)

@iren
oh my god, oh my god, oh my god, minteadeceai a citit & comentat un post de-al meu. I am such a totally jealous fan of yours! mi-a placut tare cestiunea cu melasa, asa simt si eu. indraznesc sa sper ca o sa mai treci pe aici :)...

 
At 5:19 AM, Blogger Ana said...

e complicat, nu zic nu...si nici nu e demonstrat ca functioneaza ( a devenit proiect de social marketing de acum)
Doar ca
1. ma ajuta sa ma scot din melasa -(tare mi-a placut asta cu melasa)
2. daca chiar functioneaza se cheama ca facui si eu un lucru bun la viata mea si ma scrie, poate, cineva la condicuta roz...
3. chiar daca nu functioneaza atunci doar sunt cu un curs mai aproape de absolvire...

 
At 12:35 PM, Blogger Iren said...

runbaby: hihi, multumesc. dar eu trec pe aici destul de des, numai ca sunt mai timida cand e vorba de comentat. sunt un om prea la locul meu uneori :))

 
At 11:27 AM, Blogger runbaby said...

then I'm jumping out of my book for joy :)

 

Post a Comment

<< Home