omuleti

Thursday, March 26, 2009

eterna si fascinanta

am fost azi la marriott la o conferinta si m-am dus la un moment dat la toaleta. dupa ce m-am spalat pe maini, m-am sters cu o bucata de hartie si am inceput sa caut un cos in care s-o arunc, intrucat nu era vizibil niciunul. at some point mi-a atras atentia un ceva ce parea a fi un taburet de lemn cu perna de piele, dar, in extremis, putea trece si drept un cos de gunoi cu un capac mai simandicos. am ridicat circumspecta perna - teoria initiala era corecta, era doar un taburet - ca sa vad mai multe hartii ca cea pe care o tineam eu in mana motolite confortabil dedesubt. am lasat perna la loc, m-am mai uitat 10 secunde in jur si am reusit sa identific cosul real, pitit strategic (doar o gaura se vedea) sub chiuvete. deci nu-mi vine sa cred cate hartii erau sub perna aia...:))

8 Comments:

At 3:14 PM, Blogger Sahara Penguin said...

HAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!! :D


Asta e ca faza cu Monicuta cu poseta in cap, presupun. "Mmmm... cred ca e un cos de gunoi, doar ca sunt eu prea proasta si nu ma prind - hai sa nu ma dau de gol".

 
At 5:34 PM, Blogger Indelible Bonobo said...

poate ca taburetu' era recycling box.. ne-ecologico!

 
At 5:35 PM, Blogger runbaby said...

sa ne intelegem, sub perna era lemn compact, nu vreo gaura sau ceva. le indesasera acolo, pur si simplu :D.

 
At 4:11 PM, Blogger Evergreen said...

;))))))) marriot sucks, a?

 
At 10:46 AM, Blogger Pinocchi0 said...

*LOL*

 
At 11:15 AM, Anonymous Anonymous said...

daca cosul de gunoi era sub chiuveta, atunci uscatorul de maini era dupa oglinda?!:))

 
At 12:14 PM, Blogger runbaby said...

@evergreen
actually, their lunch courses are pretty great :), problema e cu cei care frecventeaza locanta :D

@pinocchi0
:)

@wannabegay2
buna intrebare, nu m-am uitat. data viitoare bag un pumn in oglinda; prefer sa fie mainile insangerate, dar fara pic de apa pe ele decat viceversa :))

 
At 12:54 PM, Anonymous Screen Doors Miami Beach said...

Thanks for sharing thiis

 

Post a Comment

<< Home