omuleti

Wednesday, March 04, 2009

Of men and pride

Sunt Robert, iar daca cineva ma intreaba de ce merg la gaypride voi spune, aproape instinctual, “pentru ca trebuie”.

Sunt Octavian si mult timp am spus ca sunt gay si pe langa asta, o mie de alte lucruri bune. Acum e momentul sa pun la lucru acele lucruri bune pentru ca mai multa lume sa inteleaga ca nici sa fii asa nu e rau.

Sunt Miruna, am scris o marturie despre participarea mea la paradele Gaypride din Romania pe gaypride, site-ul facut de prietenii mei Robert si Octavian. Site-ul si marturiile de acolo sunt pentru toti prietenii lor si ai mei, stiuti si nestiuti, care se ascund. Care nu ies la marsuri, care nu spun raspicat ca sunt gay, care traiesc intr-un semianonimat pe care il considera mandatoriu* pentru standardele societatii romanesti. Care cred ca gestul lor individual nu poate sa schimbe nimic. Carora le este frica, fie ca o recunosc sau nu.

Carora Robert, Octavian, Miruna si toti cei care au contribuit la site le spun: Fii mandru, demn si curajos in ciuda lumii care te inconjoara. Si, macar o data pe an, iesi in strada si spune-le si altora cine esti tu. Iar cand/daca ai indoieli (spune Miruna), uita-te la clipul de mai jos. Shine on!

.

*mandatoriu este un cuvant care nu exista in limba romana, am trantit un mic barbarism despre care n-am fost constienta pana nu mi-a semnalat cineva problema. sa-mi fie (imi este) rusine!

10 Comments:

At 8:56 PM, Blogger octavian said...

multumesc >:D<

 
At 11:14 PM, Blogger Sahara Penguin said...

Eu tot mai astept sa mai dea noua dreapta pe aici, just to say hi...

Cum naiba ai reusit sa scapi? :D

 
At 12:08 AM, Blogger runbaby said...

@joacadeamine
>:D<

@sahara
e prin preajma baietii, fii pe pace :D

 
At 12:52 AM, Blogger amanta said...

Eu nu sunt gay dar sustin dreptul fiecaruia la a fi tot ceea ce simte. De a trai asa cum simte. Si de accea anul acesta vreau sa particip.

Anii trecuti m-am temut. Dar cred ca daca ar veni toti cei care sustin libertatea individului nu va mai fi nici o drama. As vrea sa iesim din epoca de piatra....

 
At 7:31 AM, Blogger Etrapar said...

Foarte tare, fiecare sa se exprime cum vrea si poate mai bine. Doar asa simti ca traiesti!

 
At 11:59 AM, Blogger runbaby said...

@amanta & sonia
:) multumesc pentru pareri si ma bucur ca sustineti ideea. pai ne vedem la parada, nu?

 
At 1:31 PM, Blogger brand new friend said...

see you @ the parade

 
At 12:43 PM, Blogger moonbaby said...

mandatoriu, draguta? mandatoriu? :))

pup iu mult

 
At 12:45 PM, Blogger runbaby said...

vai steaua mea, nici macar nu mai imi dau seama. ar trebui sa ma dau in gat pe blogul de traduceri proaste...:)

love & hugs

 
At 2:23 PM, Blogger moonbaby said...

pai da, o doza sanatoasa de autocritica n-ar strica :p

 

Post a Comment

<< Home