omuleti

Sunday, March 22, 2009

lovely

Inteleg si salut statutul Andradei, de mama a povestilor cu taximetristi, sarumana, ma scuzati, zic si eu una mica subsumata domeniului, dar dumneavoastra sunteti si ramaneti sefa :).

Pe repede inainte (sau inapoi, depinde cum privesti), am luat aseara un taxi D'Artex sa ma duca acasa. Sofer tanar, vorbea la mobil cand m-am urcat in masina si asculta manele, dar, important, la volum mic. Suficient de decent cat sa nu execut obisnuita manevra si-am-sa-va-rog-sa-oprim-muzica, asezonata cu o privire si o voce care spun ca nu ai alta optiune. Dar, apreciind volumul, mi-am tinut gura. Mi-au scapat doar vreo doua scantei din ochi, pe care domnul le-a vazut (cred) in retrovizoare si la al treilea semafor trecuse deja, din proprie initiativa, pe radio.

Restul calatoriei a decurs linistit. Mi s-a parut ca-l vad studiindu-ma in oglinda o data sau de doua ori, dar n-am dat importanta si nici nu m-am simtit deranjata in vreun fel. Locuiesc vizavi de o statie de taxiuri si i-am spus sa ma lase acolo (daca intorci, calci banda continua). Cand ii plateam s-a intors si mi-a zis: Dumneavoastra locuiti acolo, peste drum, nu? Eu am confirmat si el a adaugat "Eu v-am mai dus pe dumneavoastra". I-am zambit, i-am intins banii si atunci s-a intors cu totul, si-a saltat putin sapca in semn de salut discret si a spus, zambind si el: "Si mi-a facut placere".

Daca te-ai dat la mine, a fost unul dintre cele mai dragute moduri in care mi s-a intamplat asta ever. Daca ai fost doar un prestator de servicii extra-amabil, si mie mi-a facut placere :).

4 Comments:

At 2:01 PM, Blogger Sahara Penguin said...

:)) Haahaha! Ti-e frica, ai? :))))

Mda.

 
At 4:32 PM, Blogger Tea said...

aaaaaa, ce dragut!! Vreau si eu

 
At 7:08 PM, Blogger Pinocchi0 said...

Constatam la Cluj ca un sofer de taxi nu s-ar baga in viata ta pentru nimic in lume. In schimb la Bucuresti mi se pare ca un sofer de taxi trebuie sa afle tot despre tine inainte sa te dai jos din masina lui. In conditiile astea, personajul tau trebuie sa fi fost putin ardelean -- dar numai putin ;-)

 
At 5:01 PM, Blogger diana said...

Eram insarcinata in ultima luna, cu o burta cat mune de mare, prin universitate, ploua de ceva timp si disparusera toate taxiurile. Vad unul lasand pe cineva. Ma duc spre el, cand ajung langa usa din dreapta, deschide geamul si striga cat de tare poate: Pofitit, poftiti, doamna Stela, haideti ca va duc eu.

Nu, nu eu sunt doamna Stela, era la vreo 5 metri in spatele meu, cu spatele, doamna Stela Popescu, care cauta si ea un taxi.

 

Post a Comment

<< Home