omuleti

Monday, March 09, 2009

obosita

intotdeauna luni dimineata e mai rau decat vineri seara. intotdeauna. nu e bine. nimic nu e bine. prea multa anxietate, exprimare libera, criza si frica. mi-e groaznic de frica. ca o sa cedez, ca o sa ma creada lumea o ratata, ca nu sunt cum trebuie si ca va fi din ce in ce mai greu sa fiu. ca oamenii rad si ca eu sunt yet again o distrusa. ca nu performez. ca nu livrez. ca sunt un rebut. ca iau decizii ca sa supravietuiesc, nu ca sa traiesc. ca ma simt atat de lipsita de valoare, sens sau putere.

si cred ca imi citeste prea multa lume blogul.

9 Comments:

At 1:23 PM, Blogger Mikidos said...

hai ma..eu sunt toate "alea"..si obosita de luni de zile. stay cool. esti bine:) pupam

 
At 2:01 PM, Blogger ana said...

...eu in we am vazut un reportaj ..din greseala ...de nesomn..si cat ma feresec..din greseala ... cum in custii cu sutele, inghesuiti de am ramas ..incremenita inainte sa schimb canalul..caini si caini inghesuiti putin spus, striviti unul peste altul in custi in thailanda...sa vomit sa urlu sa mor...doamne...si totusi azi, luni sunt la munca,; nu stiu cum am dormit we.ndul..nu stiu..cum sa nu ma simt vinovata, speriata, ...sa nu sufar...doamne e suficient cand vad medici care ucid copii, ...cand ocazional ...vad, doare doare doare ...doare tare..doare mai tare, doare peste si decat...ce zici tu omuleti..te pupic,

 
At 3:13 PM, Blogger Bucurenci said...

Asta mi-aduce aminte de un fragment din "Mă tot duc". Tutuka rupe un moment de tăcere urlând cu vocea spartă "Ta da da ta da da da". Solido întreabă: "Asta e o melodie?". Şi Tutuka răspunde răguşită: "Nu. E o depresie." Tu te souviens?

 
At 5:34 PM, Blogger Etrapar said...

Eu tot timpul ma gandesc ca cineva o duce mai rau decat mine... si functioneaza!

 
At 1:24 PM, Blogger runbaby said...

@mikidos
nu-s bine sau, presupunand prin absurd ca as fi, it so doesn't feel like it. Multumesc pentru incurajare!

@she_shika
sad sick world out there, huh?

@D
je me souviens :)

@sonia
si la mine functioneaza uneori

 
At 10:49 PM, Blogger Popa Prostu' said...

C'est la vie, comme la guerre mais tu puex faire le soleil se lever meme le lundi.

 
At 11:29 PM, Blogger Unknown said...

pai cand ti se pare ca ar conta prea mult ce zice lumea, canta "the world is mine".

 
At 11:57 AM, Blogger runbaby said...

@kolatio & little green lies
sunteti cei mai frumosi oameni draguti :)

 
At 1:42 PM, Blogger Mihaita Nita said...

http://twitter.com/kul_work/status/1315448717

 

Post a Comment

<< Home