omuleti

Saturday, February 20, 2010

fata la cearsaf

si iar e 7 dimineata si iar sunt treaza si iar e weekend. ma simt ca rotita pe care sistemul nici nu mai trebuie sa o inghionteasca: si-a invatat traseul si se invarte singura cu abnegatie. si cand nu e nevoie, ca sa nu-si piarda obisnuinta.

si iar e frig. si chiar daca sunt o rotita constiincioasa care s-a obisnuit (si) cu asta, tot sesizez in coltul mic al constiintei inca neadormite ca nu e in regula.

si iar ma uit in jur si ma gandesc: really? si chiar daca sunt o rotita constiincioasa care s-a obisnuit (si) cu frigul, simt nevoia unei digresiuni à la Boris Vian, poate un nufar sau alta planta care sa intepe undeva in coltul sus-pomenit de constiinta.

v-a placut aia cu Vian, nu? jucam o data "10 things I don't like about you" cu Toma si mi-a zis, printre altele: "vorbesti din carti ca sa se vada cat esti de culta". sunt doua posibilitati: e adevarat sau e replica de om care nu intelege cartile alea. sau ambele.

si chiar daca sunt o rotita constiincioasa, care s-a obisnuit (si) cu frigul, care se uita in jur si se gandeste: really? si care copiaza ideile lui Vian fiindca n-are altele mai bune, tot ma doare.

10 Comments:

At 10:16 AM, Blogger Unknown said...

ei, si eu eram suparat ca m-am trezit la 8h30 :) partea buna a lucrurilor este ca ne trezim usor in timpul saptamanii

 
At 1:51 PM, Anonymous Creasy Bear said...

remediu pentru alterat algoritmul rotitei constiincioase: vineri seara get out and have some fun, some drinks, some good music si garantat, sambata dimineata 7:00 va fi mai degraba 11,12 :) pe de alta parte, de ce ai dori sa pierzi timp pretios dormind, cand poti face tot ce doreste muschiuletul tau, doar pentru tine?! somnul e doar o altenativa :p

 
At 8:50 PM, Anonymous len said...

De dimineata m-am trezit, era soare, m-am bucurat ca am timp sa citesc dintr-o carte.

 
At 9:50 AM, Anonymous mioara said...

Yup ! Si eu stiu pe cineva care merge la serviciu toata saptamana cu noaptea-n cap, iar duminica se trezeste tot de la 7, "ca sa aiba mai multă duminică".

 
At 8:38 PM, Anonymous Anonymous said...

We miss you...

 
At 7:58 PM, Anonymous sugarfree said...

fyi: toronto sucs :O

 
At 5:48 PM, Blogger runbaby said...

@sugarfree
not happy to hear that, but thanks for the solidarity :)

 
At 1:38 PM, Anonymous miruna said...

draga Miruna, nu ne cunoastem personal dar iti citesc blogul si te stiu sin activitatile ONG (te apreciez :). eu si alti 5 scriitori din Ro vom avea o lectura de poezie plus interludii de jazz plus vin romanesc la Bruxelles. mi-ar placea daca ai timp sa dai o fuga pe acolo, sa te cunosc personal, si sa petreci o seara romaneasca frumoasa si culturala :)sunt 2 evenimente: http://www.rombel.com/evenimente/53521-invitation-at-romanian-literary-evening-and-jazz-session-17-march-20h.html si asta: http://www.citizensofculture.net/event/list/id/307

 
At 6:20 AM, Anonymous sugarfree said...

brighton beach/brooklyn NYC rocks, poate am fost norocos de vreme buna...ete ca e si rost de networking luxemburghez...get them dancing :)

 
At 1:23 AM, Blogger runbaby said...

@miruna
draga tiza, multumesc tare pentru aprecieri si invitatie. din pacate, in cel mai fericit scenariu is 2 ore dus, 2 ore intors. adauga la asta un job dificil and you get the answer. imi pare sincer rau si mi-ar placea enorm daca s-ar repeta evenimentul si prin luxemburg. dar iti trimit niste prieteni sa te aplaude :)

@sugarfree
tnx 4 the tip :)

 

Post a Comment

<< Home