omuleti

Tuesday, December 22, 2009

The answer to each is the same

There are only four questions of value in life, Don Octavio. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for?

Ziua in care am plecat din Romania a fost una dintre cele mai grele din viata mea. Ma simteam de parca ma rascheta cineva de pe asfaltul incins peste care masina gonea spre granita. Ultima imagine pe care am vazut-o inainte sa vina lacrimile dureroase a fost in oglinda retrovizoare: tata, cu mana la gura, in mijlocul strazii goale, privind incremenit in urma masinii.

Dupa plans a venit o incremenire profunda, din care nu stiam cum sau daca mai vreau sa ies. Singurul lucru care m-a facut sa nu imi pierd mintile au fost mesajele si telefoanele primite pe drum. Sufletul meu inghetat s-a cuibarit sub patura calda care se tesea din fiecare sms si fiecare apel si a reusit sa se linisteasca, incalzit si imbarbatat. Am iesit din tara increzatoare in viitor si fericita.

Am vrut mereu sa scriu despre asta si n-am stiut niciodata cum. In continuare mi se pare ca redau in cuvinte sarace si goale sentimentele pe care le-am trait atunci.

M-am gandit mult la toata dragostea pe care am simtit-o in jurul meu in anul care se incheie. A fost unul dintre cei mai dementi ani pe care i-am trait, yet I almost never felt so much love revolving around me. Dragostea oamenilor cu care am lucrat. A prietenilor, mai noi si mai vechi. A oamenilor care m-au primit in vietilor lor deja inchegate aici, pe noul taram al fagaduintei :). Si cea care m-a coplesit pana la lacrimi iarasi gele, ieri, de ziua mea.

Privesc intr-un ecran pe care incerc sa scriu cuvinte care sa redea toate astea. Nu merge. Ramane raspunsul la intrebari. I sure felt yours and you sure have mine. Multumesc.

11 Comments:

At 4:52 PM, Blogger Irina said...

cat de frumos! la multi ani!

 
At 5:51 PM, Anonymous bucurenci said...

drag...

 
At 12:18 AM, Blogger alina said...

la multi ani pentru ieri. si pentru maine, si pentru mereu. asa, multi ani cu dragoste si drag, sa-ti fie cald la inima, chiar daca esti departe de casa!
pupam!

 
At 1:48 AM, Blogger ionuţ said...

Sa traiesti, pe vesel!

 
At 5:04 PM, Blogger Sabina Ulubeanu said...

La multi ani si Craciun fericit!
Si nu esti chiar atat de departe, din fericire. :)

 
At 9:11 PM, Blogger Unknown said...

La multi ani, chiar daca au trecut zile bune de la aniversare!

si sa stii ca oricat de mare ar fi departarea, se creaza uneori legaturi foarte puternice. Ultimul an a fost si pentru mine unul extrem de nebun, la fel cum ai zis si tu, si nu de putine ori, mi-am gasit puterea in oameni pe care de-abia ii cunoscusem...

 
At 11:02 AM, Anonymous azaleaf said...

eu cred ca sunt singuru`om care te invidiaza pentru cate ai reusit si pentru cat potential ai.pe partea cealalta nu inteleg de ce sa plangi ca pleci de aici.pentru mizeria sufleteasca si de pe strazi?pentru saracie?pentru foamea care se apropie din toate colturile?stai acolo,reprezinta`ti tara cu capul sus si fa`ne mandri ca macar unu`dintre noi a ajuns bine..
si la multi ani!:)
stiu ca poate parea dubios,dar m`am trezit intr`o zi in fata la preoteasa(asta ca sa torn gaz pe foc)si mi`am adus aminte de un post de al tau legat de taximetristii pe care ii puneai sa te lase peste drum de casa,langa spalatoria auto, ca e linie dubla continua acolo!
sa ai un an linistit sufleteste...

 
At 1:54 PM, Blogger runbaby said...

va multumesc mult tuturor :). sper ca ati petrecut un Craciun cel putin la fel de agreabil si relaxant ca al meu.

azaleaf, nimeni nu plange pentru lucrurile pe care le-ai enumerat tu (sau poate doar cativa oameni excesiv de romantiosi :). plangi pentru cei pe care ii lasi in urma, pe care n-o sa-i mai vezi atat de des, pentru sentimentul de familiaritate pe care il vei pierde si pentru dorul pe care il anticipezi.

si, ca tot ai zis de taximetristi, boy do I miss taking a cab casually instead of always waiting for the damn bus. sunt lucruri bune si in romania :). eu am fost foarte fericita si acolo si cred ca sta in puterea oricui sa ajunga la starea asta. it's always within. zile bune si multumesc pentru atentia si simpatia cu care ma citesti :).

 
At 7:43 PM, Blogger ChriSmilla said...

La multi ani! am uitat de ziua ta, dar asta nu inseamna ca te iubesc mai putin :* Lots of love si in 2010 si sa iti fie bine!

 
At 1:50 PM, Anonymous Creasy Bear said...

Personele dragi tie vor fi mereu aici, in romanica, and in your heart.Cum zicea cineva, keep me always here and i'll always take you with me! Si se pare ca ma insala si memoria, nu doar iubita :)) 21 decembrie B day :)

 
At 2:06 PM, Blogger runbaby said...

dar logica nu, apparently :)

 

Post a Comment

<< Home