omuleti

Thursday, January 28, 2010

cum mi-am petrecut tableta

relatia mea cu computerele este cel putin rece - ele reprezinta un suport pentru comunicare. daca s-ar fi comunicat prin intermediul, sa zicem, unei pietre, as fi avut cu siguranta o piatra mai mare la birou si una mai mica si mai portabila acasa. gen. windows, pc, apple, linux, imac and so on sunt pentru mine doar vorbe de dansii inventate si mici diferente de aspect carcasa si ecran wise. nu am nicio tresarire de emotie la nu stiu ce tastatura, la un nou format de laptop, la pretty much nimic care are vreo legatura cu tehnologia. ma bucur ca exista, putin imi pasa in ce forma. restul e marketing si pentru asta exista visa, nu?

din aceasta perspectiva desigur condamnabila (mi-a spus-o atata lume ca incep s-o cred si eu) am asistat aseara la bizara reuniune a unui grup de apple dedicated fans, care urmareau cu sufletul la gura update-uri pe bloguri la fel de dedicate si site-uri care faceau livestreaming chinuit de la, in intelegerea mea, lansarea unui produs IT.

da, stiu cine e steve jobs si ce-a facut la viata lui (I think he is really unhappy, btw) si are toata aprecierea mea de om de comunicare. nu e putin lucru sa calareasca sute de mii de oameni internetul simultan doar ca sa afle ca ti-ai pus aceiasi blugi as always si ai mai dat drumul pe piata la o jucarie, care, din cate inteleg, nici macar nu e marea scofala asteptata.

revenind la evenimentul de aseara, a fost amuzant dintr-o perspectiva sociologica si, believe it or not, m-a scos dintr-o depresie neagra tare. pasiunea cu care se jelea faptul ca tableta nu are, de pilda, gps si fiorul cu care era intampinat un update de tipul "acum steve jobs se uita fix la mine si tine tableta in mana, omg!" au fost refreshing, amuzante si au condus la constatarea ca umanitatea imbraca atatea forme ca e pacat sa stai in depresie si s-o lasi sa treaca pe langa tine.

aici ar trebui sa vina concluzia wise, dar n-am niciuna. sau am formulat-o mai sus si nu m-am prins. eniuei, astept cu interes urmatorul eveniment de gen. who said technology cannot be fun?

8 Comments:

At 5:29 PM, Blogger day-dreamer said...

Măcar relaţia unora dintre noi cu computerele să fie rece, că cei ce vin din urmă par să facă o simbioză perfectă cu maşinăriile astea.
Off-topic: "aceiaşi blugi", zic eu.

 
At 12:56 PM, Blogger runbaby said...

@iv
da, stim, ne place :)

@day-dreamer
My God...sunt muta, nu-mi vine sa cred ca am comis-o cu "aceeasi". Am scris fonetic si sunt plecata doar de 6 luni... And I am a grammar freak, iti dai seama cum ma simt.

O sa schimb ca nu ma rabda inima sa-l las asa si merci ca mi-ai atras atentia. Daca mai vezi, do shoot.

On topic: nu-i asa :)?

 
At 10:35 PM, Blogger Unknown said...

Eu am vazut un clip de cateva minute pe youtube cu lansarea iPad si m-am distrat teribil: tot discursul era o insiruire de epitete, de la great la easy la spectacular si asa mai departe. Una peste alta, cred ca fiecare din noi are propriile fixatii, daca nu despre tehnologie, atunci cu siguranta despre altceva.

 
At 1:39 AM, Blogger Indelible Bonobo said...

m-ai surprins cu "unhappy".

eu zic ca e "corporately unhappy", adica suficient de nefericit ca sa tot munceasca in continuare in furibunda incercare de a se autodepasi, dar nu chiar asa nefe ca sa se dedea la prafuri albe, fomei ousoare si bdsm. desi s-ar putea sa ma-nsel la 1 si 3.

da' ce l-a tradat de l-a dat de gol?

 
At 1:26 PM, Blogger runbaby said...

@laur
true, fixatii...:)

@inbonobo
the shoulders.

 
At 5:15 PM, Blogger day-dreamer said...

Tocmai pentru că ştiam că you're a grammar freak am şi-ndrăznit.
Anytime, you can bet all your money on it!

 
At 3:40 PM, Anonymous Anonymous said...

SUPER

 
At 3:41 PM, Anonymous SZABO ANYTA said...

SUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR

 

Post a Comment

<< Home