omuleti

Tuesday, April 06, 2010

this one goes out to the one I love

7-8 minutele. tarom. mtzr. soare@cismigiu. pufuleti. subufet. vasile. ploiesti. garsoniera. taxi. taxi. taxi. taxi. taxi. bicicleta. claxoane. targoviste. domnu' nicu. ota. ciorbita de fasole. mere rosii. cotroceni. soare. gropi. lipscani. buftea. dambovita. eugenii. ioanid. pui cu oase adevarate. medicover. balcon. salas. surprise! vodca. vodca cu cola. kiseleff. expirat. farmacie nonstop. demisol. so much love. covrigi. nesomn. cartela ratb. apparat. opera. universitate. salata de vinete cu rosii si cu ceapa. pamant. acasa. gunoi. nic. dn1. logan. cafea. g. nag champa black. carturesti. banksy. microbuz. papucei de plastic. what up? pedichiura. oua rosii. soare. magnolia in curte. pachet de la sinaia. ma intorc la vara. so very much love. ne vedem la baraka.

************

as lasa tot tag cloud-ul asta de mai sus si atat, dar trebuie sa mai spun ceva. am fugit in romania cvasi-incognito, cu inima facuta bucati si spiritul frant. nu stiam daca pot trai aici, nu mai stiam nimic. am inceput sa plang cand am vazut pe geamul avionului carrefour-ul de langa otopeni si m-am simtit din nou intreaga cand am pus piciorul pe pista de aterizare. am fugit 5 zile intruna, sacrificand aproape toate orele de somn, tragand seva prin talpi si oameni prin ochi si minte. am fost atat de incredibil de fericita, s-a legat totul atat de firesc si frumos, a fost atat de bine si lucrurile au devenit limpezi.

am simtit ca imi recastig dupa 30 de ani de dragoste silnica tara, ca sunt in fine libera sa o iubesc asa cum n-am putut cata vreme traiam in ea. am fost relaxata si detasata, m-am bucurat de fiecare clipa si, desi m-a deranjat in continuare tot ce ma deranja si inainte, nu mai era problema mea. puteam s-o vad si sa merg mai departe. am fost foarte fericita sa fiu in Romania, de-abia astept sa merg din nou si am fost la fel de fericita ca nu mai traiesc acolo.

am zambit ieri unui cer incredibil de senin in benelux si am stiut ca am castigat inca o tara. n-aveai, ma, nimic, ti-era doar dor de casa :).

5 Comments:

At 2:50 AM, Blogger alina said...

Romania ramane la locul ei, stai linistita, o vei gasi de cate ori vei avea nevoie de ea. :)

 
At 11:56 AM, Blogger Prapastiosul said...

So, behind the tag cloud here comes the Sun:)

 
At 12:59 PM, Blogger Irina said...

sigur ca da :)

 
At 4:53 PM, Blogger Cyn Zee said...

vai ce bine!

and how I hear you!

 
At 5:46 PM, Blogger runbaby said...

@sinzi :*

 

Post a Comment

<< Home