omuleti

Monday, June 14, 2010

Vrei trafic? Ia trafic!

Am primit un comentariu care spunea doar "vax" la ultimul meu post. M-am enervat, pentru ca ma enerveaza reactiile monosilabice (daca ai ceva de spus, fie si de rau, dezvolta, lasa-ma sa vad un predicat, ceva care denota capacitatea de a argumenta etc.) si am dat o replica taioasa. Mi-a trecut prin minte un "don't feed the troll", dar o scurta vizita pe blogul de la care venea comentariul m-a facut sa exclud posibilitatea. Persoana pare binisor zguduita mental (hey, I am not throwing the stone, si eu sunt, doar ca pe alte coordonate), dar nu genul de analfabet manelist care agrega informatii de pe site-uri de stiri, da linkuri de pe youtube si lasa comentarii menite sa ii creeze un trafic artificial. As fi lasat povestea in acest stadiu, dar am nimerit intamplator pe alt blog unde aceeasi persoana lasase comentariul "blah, blah, blah". Ok, I got the idea now. Si stii ceva? Daca asta vrei tu, de ce sa nu primesti? After all, sunt sigura ca esti super misto si ai chestii de spus (am vazut ca o arzi pe genul deep, depressed and cultured, just what the world needs, in alte cuvinte). Vizitati-o, deci, pe tanara psihanaliza pe canapea. Pentru ca merita.

Later edit: Imi cer scuze pentru oroarea aia cu "lasa-ma sa vad", imi mai scapa de-astea cand ma grabesc. O sa scriu o data un post despre cat de usor se insinueaza calchierile dupa engleza in romana dupa o sedere lunga in strainatate.

8 Comments:

At 4:33 AM, Anonymous Anonymous said...

am "vizitat"-o si eu pe domnisoara psihanalzia...parerea mea...monislabica as well: lame, fucking lame!

 
At 4:35 AM, Anonymous Anonymous said...

excuse the typo: psihanaliza

 
At 8:21 AM, Blogger marul said...

:))) excelent

 
At 3:29 PM, Blogger adevaratul said...

@ zici? mie nu mi se pare

 
At 5:11 PM, Anonymous gigix said...

:))

 
At 6:24 PM, Anonymous Anonymous said...

Pai curat ca mai trebuie si un predicat, mon cher ;))

 
At 3:15 PM, Anonymous Anonymous said...

da, femeia a intrat in curtea ta, vazand ca-i deschisa poarta, si a scuipat niste coji de seminte pe jos, sperand ca dispretul ei afisat ostentativ fata de locul unde tocmai a intrat le va starni curiozitatea celorlalti vizitatori ai tai pentru propria-i persoana, asa ca vor veni sa o viziteze la ea in curte. neplacut gest, asa ca iti inteleg alegerea de a nu o da pur si simplu afara in liniste (neacceptandu-i comentariul), ci de a o arata cu degetul tuturor. Dar! Exista si reversul medaliei: sa iti sacrifici o buna parte a diminetii sa scrii un comentariu din suflet la un articol pe un blog (cat de bine m-am priceput si eu, ca nu-s einstein, insa 100% ARGUMENTAT), si sa fii jignit in mod gratuit de ownerul blogului http://www.arhiblog.ro/2010/06/cine-ii-adopta-pe-pisoii-lui-obama.html/toate/#comments (comentariul meu e cel cu nr 35). Pe noi cine ne mai apara, pe comentatori?:) Nu-mi mai ramane decat sa scriu aici la tine, pt ca persoana respectiva a fost nepoliticoasa fara motiv si nu merita o replica pe blogul lui(articolul tau mi-a ridicat oarecum mingea la fileu, desi sunt un pic off topic): NU mi-a spalat bucurenci creierul, din cate stiu ala are treaba mai mult cu flora decat cu fauna ("mai mult VERDE" e numele sub care-si deruleaza el proiectele si din cate stiu ne cheama la plantat pomi si sa stopam poluarea urbana...in fine, tu stii mai bine, ca se pare ca ai fost side kickul lui... it doesn't ring any bell:VERDEEEE? asadar mi se pare fooooarte trasa de par mentionarea lui bucurenci intr-o discutie despre castrarea pisicilor. funny, omul asta, arhi, chiar a scris un post in care ne indeamna sa fim mai buni http://www.arhiblog.ro/2010/06/mai-buni-poate.html subscriu si eu scepticismulul formulat deja de cineva in on-line http://makavelis.com/2010/06/eu-nu-pot-sa-depasesc-faza-de-certaret.html Cu ce replici taioase isi repede comentatorii, fara niciun ARGUMENT, inclin sa cred ca lui arhi nu prea i-a reusit demersul de a fi mai bun. Of.

 
At 7:15 PM, Blogger runbaby said...

@anonymous

o gramada de chestii la un loc, stai oleaca sa le procesez :). drept sa-ti spun, dupa ce mi-a trecut primul val de iritare, nu mai sunt asa de sigura ca a fost ok miscarea cu scrisul acestui post. pana la urma, gradina Internetul va fi tot timpul mare si daca stai sa te enervezi cu fiecare in parte, apai numai cu asta te vei ocupa. dar l-am scris, l-am publicat, il las :).

arhi este unul dintre cei mai tristi frustrati din blogosfera sa-i spunem "mainstream" de la noi. este agresiv, limitat, misogin, mitocan, well, to be frank, reprezentativ pentru natie. sau, ma rog, pentru mare parte a ei. eu nu mi-as irosi comentariile de bun simt (ai perfecta dreptate cu sterilizarea pisicii) pe blogul lui. sau pe altele de acelasi fel (zoso, mircea badea etc.).

si sunt sigura ca nu ti-a spalat bucurenci creierul (I was doing this job for him si nu te am la catastif :)). glumesc, evident. nu te mai amari cu toti mahalagiii. seara buna!

 

Post a Comment

<< Home