omuleti

Tuesday, April 27, 2010

adio, dar raman cu tine

am primit super leapsa de la Miss Xenu herself: trebuie sa fac concept de eveniment si playlist pentru inmormantarea proprie si personala. draga Xenu, in primul rand iti multumesc ca nu ai inclus in brief si comunicatul de presa si mesajele de multumire post participare, monitorizarea de, fireste, presa, raportul de, fireste, monitorizare si decontul. desi, sincera sa fiu, si moarta cred ca stiu sa le fac :))

dar sa revenim la lucruri serioase, i.e. trecerea mea in nefiinta si evenimentul de comunicare a proiectului. in primul rand, tin sa asigur pe toata lumea ca voi posta in mod regulat pe twitter si facebook (componenta de social media a campaniei) ca sa se stie cu exactitate cand se produce evenimentul. participarea este deschisa. nu va exista formal un dress code, dar ii las cu limba de potentiala moarte lui Mitzy sarcina sa faca sugestii discrete cu privire la accesoriile dezirabile, de pilda manusi de muselina neagra, pipe de opiu in tonuri de visina putreda si voalete lila.

seara (I'm thinking 9/10) va debuta clasic cu melodia mea deja aleasa de multi ani (am scris la un moment dat despre asta pe aici, dar mi-e lene sa caut), Undenied / Portishead. lumea intra, ia o cupa de baileys, se aseaza pe canapele (vreau canapele si perne ca la Ambient), fumeaza ceva, se relaxeaza, plange. exista un MC, Nate din Six Feet Under si un pianist care asigura momente de Chopin cand se infige winampul. se invart poiuri in gradina (o sa mor vara). pentru prietenii mei rockeri se pune tainted love, marylin manson. apoi david bowie, heroes.

in gradina se aprind lampioane, lumea pune corturile. k's choice, hallelujah & sia, breathe me. apoi, pentru inviorare, suie paparude, pentru inimi. janis joplin, cosmic blues. pink floyd, shine on. verve, drugs don't work. doors, the end (I know, lame cliche, could not avoid it). speech surpriza mihaela radulescu. nate cere sa fie prezentat. Cinty pune proiectii cu imagini de cand eram eu slaba, canta live nsk, totul vine de la sine.

everybody misses me. se servesc cookies. pianistul interpreteaza sonata lunii. are loc tombola. se castiga a trip for two to Amsterdam cu urna mea, ca sa-mi imprastie cenusa de pe terasa bibliotecii. edith piaf, arretez la musique. pentru prietenii mei rockeri, lita ford & ozzy osbourne, if I close my eyes forever.

se distribuie suveniruri (magneti de frigider cu imagini cu tematica funerara 3D camuflate), se fac poze (albumul pe facebook first thing the morning after), se pleaca. pe plasme imagini din pisicile aristocrate & My Fair Lady & Seinfeld. se rade. groove armada, the groove is on.

mihaela radulescu si nate apar in cancan.

later edit: am uitat sa dau leapsa mai departe. ia poftiti de scrieti Mitzy, Laur, si Treibadica, daca vreti :)

14 Comments:

At 10:22 PM, Anonymous raul said...

WOW the party I/ve been dreamin' on all my life :))

 
At 10:24 PM, Anonymous raul said...

nu vreti sa facem noi gahteringurile astea inainte de event, rehearsal like? :D

 
At 11:44 PM, Blogger runbaby said...

da, da, sunt de acord cu repetitiile si sa o tragem pe xenu pe nas, chiar daca nu ati fost properly introduced :D

 
At 9:16 AM, Anonymous maia said...

here's an ideea: "10 pasi pentru inmormantarea la care ai visat" sanse mari sa fie bestseller! :)

 
At 10:32 AM, Blogger lotus alb said...

Cuuul party :))

 
At 11:58 AM, Blogger Xenu said...

deci, runbaby, raul, am decis sa si ingropam pe cineva daca e sa fie rehearsal. asa vom avea si motive de sarbatoare. stiu si pe cine.

 
At 2:31 PM, Blogger adevaratul said...

perfect, pisica! Nu am nicio obiectie, imi asum cu mandrie rolul cu care m-ai insarcinat :)
Pana atunci sper sa ne bucuram unul de altul pe lumea asta, despre tine nu stiu, dar eu sunt sigur unde ajung pe lumea ailalta. la fel si xenu.

 
At 2:35 PM, Blogger runbaby said...

:))) mitzy, dear, have I told you lately how I love you? please fa si tu leapsa asta :*

 
At 5:51 PM, Blogger adevaratul said...

da, draga. O fac, o fac! Acum ca sunt lepsuit si de raul si de tine nu mi-e clar daca tre sa prezint doar piesele sau trebuie sa ma lansez in delirul complet al intregului ceremonial?

 
At 9:02 PM, Blogger Nicoletele Cochetele said...

Aolio, aolio, Tainted Love cu Marylin Manson... M-ai lovit rau de tot. Nu sint rockerita, dar songu' asta e unul dintre motivele pentru care am vazut de 3 ori The Shape of Things la ACT. I know you know what I mean...

 
At 12:30 AM, Blogger runbaby said...

@nicoletele
I so know what you mean :)!

 
At 6:55 PM, Blogger adevaratul said...

m-am achitat de datorie, draga doamna :)

 
At 4:45 PM, Anonymous ainaw said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 3:26 PM, Blogger Cyn Zee said...

super tare. astept cu nerabdare repetitia

 

Post a Comment

<< Home