hai, frate...
Am citit chestia asta si m-a apucat amocul. Citez pentru cei care n-au rabdare sa parcurga tot textul:
"Pe 30 aprilie, la Universitate o tinara va face proba curajului ei. Se va spala intr-o cabina de dus suspendata deasupra Bucurestiului. La ora 9 dimineata. (...) Acum 10 ani, chiar pe vremea asta, la sfirsitul lui aprilie ne pregateam sa lansam Europa FM. Am facut multe propuneri atunci despre cum sa atragem atentia asupra statiei si, cum la radio morning show-ul e cheia, am propus sa facem un matinal inedit cu o gazda speciala: o tinara care face dus in mijlocul bucurestiului. Din mai multe motive, interne si externe, nu ne-a iesit. Am suferit foarte mult atunci, pentru ca imi placea ideea si credeam tare in ea. La fix 10 ani distanta am luat-o de la capat cu proiectul asta si totul pentru mine e incarcat simboluri."
Daca cititi tot textul aflati si ca exista deja trei finaliste (deci s-a facut preselectie pentru asta) si ca norocoasa, dupa ce va fi batjocorita corespunzator de indivizii cei grobieni de la radio zu, partener al proiectului, va avea prilejul sa se imbaieze fix deasupra universitatii beneficiind de toata gloria aferenta.
Am facut si eu PR in Romania si inteleg de ce Cristina Bazavan a propus ideea, este un instrument adecvat pentru a atrage atentia raportat la specificul pietei locale. Dar cred ca nici brandul Tabu, nici brandul Dove (sponsorul) nu se promoveaza corect pe nisa asta. Este o nisa machista si jenanta. Asta e curaj la o femeie in 2010? Sa faca baie goala suspendata deasupra orasului? Si ce ma deranjeaza mai mult ca orice este acest tip de prezentare a proiectului, in registru de "my beloved long time forgotten special project". Bine ca promovam modele, valori, femei puternice si independente si apoi facem baie la universitate cu radio zu. You go, girl!
13 Comments:
pf...
Eu i-am dat de-nţeles ceva, dar presimt că nu-mi va trece commentul de faza moderării.
Ăsta pare să fie nivelul calitativ al PR-ului în Bucureşti. Aşa-i şi la mine în firma, aşa-i peste tot. Ei atît pot.
deci iti dai seama cum ma simt eu :(
@ionut
I so hear you!
@xenu
bai, m-am gandit la tine cand am dat peste informatie. se rezolva cu un pic de proseco ;). fii barbata, xenu! it will all be ok!
cred ca, daca dau iama in prosecco, am sa iti relatez/inchin un post si despre asta de la fata locului
Je nu intelege care sunt simbolurile alea grele de care vorbeste fatuca asta. Oi fi eu mai grea de cap, da' mi se pare ca le scoate la inaintare asa cum scoteau elevii la romana in fata cliseele cu comuniunea intre roman si natura si de-alde alea.
Eniuei, nu cred ca are sens sa ma strofoc sa aflu cine este de fapt Cristinica pe dreapta, nu cred ca-mi place prea tare prestatia ei. Ma enerveaza uamenii care fac bani exploatand dorinta altor uameni la cele 15 minute de faima si hahaindu-se pe seama lor :-??
Mda. Nu caut harta cu posesoarea ideii, insa si eu m-am gandit la acelasi lucru. In ciuda faptului ca ideile cu care lucrez si felul in care ajung ele in final nu sunt neaparat un motiv de lauda, nici ca scop nici ca substanta.
Dar nush... chiar nu inteleg entuziasmul...de ambele parti - atat Dove cat si Tabu. Eu intelesesem ca ambele branduri sunt despre femei puternice, nu despre femei-ficus.
Si vorba aia... daca nici io nu lucrez cu branduri...
nimic nou sub soare: http://www.youtube.com/watch?v=MAcFI9pBQao&feature=related
Nu,nu suntem speciali :)
de vis!
@ Raluca - cata dreptate ai
femeia a incercat produsul si e clar: pielea e vizibil mai catifelata dupa 7 zile de utilizare. si nu ii pute gura a rahat? deloc?! ideea super tare altfel, tot crestinu' o sa vada o pasarica la inaltime. mai bine nu se poate!
Sa ne linistim, e in costum de baie.
ce e frumos, si lui dan puric ii place :D
chix total ba nene, nu vad nimic de atata branding
http://libertatea.ro/stire/a-facut-dus-la-5-metri-inaltime-in-centrul-bucurestiului-286251.html
pai pe ala trebuia sa il vezi, femeia era un pretext :)
Post a Comment
<< Home