omuleti

Saturday, July 03, 2010

teh drunken sms

Onorata scoala luxemburgheza doreste sa se achite cu intarziere de sarcina addendumului la stufosul si bine documentatul Indreptar catre frcr", redactat de distinsa Xenu" si colaboratorii sai de inalta tinuta academica. Ne referim, fireste, in acesta lucrare, la necesarele si dezirabilele completari la capitolul "Despre esemes", din care lipseste, in prezent si in mod regretabil, nota de subsol cuvenita esemesului beat.

Drunken esemeses sunt arma de capatai a fetelor (si baietilor, de ce nu?) care nu reusesc sa exprime stari variind de la simpatie indecisa la ura crancena de 5 dimineata prin viu grai sau, mai curajos, pe Facebook*. Sunt eminamente mesaje nocturne/ultra-matinale, grafia poate suferi din motive lesne de inteles, iar abuzul de emoticoane este posibil. Nu sunt rare cazurile cand sunt urmate de asa numitul "esemes de follow-up", care se imparte, la randul sau, in doua categorii:

a) Pacifist post-factum (ex: "Scuze, am cam baut")
b) Voi merge oriunde, dar numai inainte apud Johnny Walker (the drink) (ex: "Si sa nu-ti imaginezi ca mai vreau sa te vad"). Acest esemes mai este uneori cunoscut sub numele de "Imi pare putin rau si mi-e si cam frica de ce-am zis inainte, dar ma tin tare".

Posibilele consecinte ale transmiterii de drunken esemeses variaza intr-o paleta prea larga pentru a o putea aborda exhaustiv in prezenta lucrare, dar constanta certa a tuturor este stanjeneala cel putin unilaterala. Totusi, anumite efecte benefice observate de-a lungul timpului ne fac sa recomandam utilizarea ocazionala si prudenta a acestui instrument de comunicare in, desigur, the pursuit of frcr. In Prosecco veritas!

*Atrag atentia scolii de la Bucuresti ca doresc o convocare de urgenta a grupului de lucru dedicat sub-capitolului "Ti-am scris pe wall si apoi am sters pretextand ca eram rupt(a)".

4 Comments:

At 12:00 PM, Blogger Xenu said...

scolile reunite vor dezbate intreaga problematica a frcr pe facebook stop propun intalnire de lucru la urmatoarea vizita a scolii luxemburgheze la bucuresti stop iau eu prosecco stop

 
At 12:04 PM, Blogger runbaby said...

propunerea se aproba cu unanimitate de voturi!

 
At 1:09 PM, Anonymous Andrada said...

Bai, nu stiu altii cum sunt, dar my drunken esemesis sunt scrise impecabil. Si sunt ceva mai elaborate decat cele sober...
Acestor mici bijuterii literare nu le lipseste nici macar o virgula, si daca mi-as activa diacriticele pe telefon sunt convinsa ca ar aparea si alea. Toate.

 
At 1:11 PM, Blogger runbaby said...

You drunk grammar freak :).

P.S. I know, mine too :))

 

Post a Comment

<< Home