omuleti

Monday, July 16, 2007

in inventii sa ne reinventam

Copilu' dragut si dastept mi-a dat leapsa sa zic care e cea mai tare inventie din toate timpurile. Dupa varii raspunsuri frivole de tip "inghetata", "bicicleta", "pisica mea", "bucurenci cand era tanar" or "really good pills" :), dupa constatarea morocanoasa ca "carti" (sic) e luat, dupa atenta cantarire a unor lucruri precum "internetul", "penicilina", "muzica" sau "curentul electric" (I'm no fun anymore), ma reculeg si spun: mass media.

Presa (oricat de urata a ajuns ea acum) a fost un instrument decisiv in evolutia oamenilor, cu accent pe ultima suta de ani, iar libertatea de expresie e cel mai important lucru ever, din punctul meu de vedere (I'm no fun anymore at all).

Sa zica, daca doresc, cum devine chestiunea cu inventia vremurilor pinguinu', jeriko si supadeceapa.

ok, over and out :).

6 Comments:

At 6:17 PM, Blogger OnionSoup said...

hani, da unde trebuie sa dau raspunsul? la mine pe pagina, sau la tine.

a, si inca ceva: nu stiu sa pui linkuri in text (blush)

 
At 6:30 PM, Blogger runbaby said...

la tine, la tine :).

am zis sa-ti scriu aici cum se face cu linkurile, da' nu ma lasa sa pun taguri html, asa ca iti dau pe mail.

si astept cu maxim interes inventia ta :)

 
At 6:59 PM, Blogger OnionSoup said...

m-am chinuit juma de ora, da tot zicea cu rosu ca nu se poate, nu stiu ce.

asta e.:)

 
At 7:32 PM, Blogger runbaby said...

probabil ai vreun spatiu in plus, am vazut acum in documentul pe care ti l-am trimis ca uitasem eu un spatiu in plus inainte de supadeceapa sau am mai vazut bloguri de-astea modernizate care nu te mai lasa sa scrii cu taguri html, da' iti ofera ele optiunea de sus sa selectezi o buca' de text si ala sa fie link.

but maybe that's your unique special thing, asa cum nu ma poate interesa pe mine matematica, asa nu poti tu linkuri :)...

 
At 11:25 AM, Blogger Madeinbukarest said...

eu nu pot sa dau leapsha inapoi, nu? :P

 
At 11:37 AM, Blogger runbaby said...

afraid not :)

 

Post a Comment

<< Home