omuleti

Friday, July 06, 2007

hai ca m-am enervat

bai frate, tara asta e just too fucking much, o adunatura de retarzi bine antrenati in pasarea responsabilitatii de la unii la ceilalti, iti vine sa-i impusti sau sa te impusti or both. am vazut eu azi pe hotnews ca a fost ceva accident in lant pe autostrada care duce la mare, dar e ultimul subiect de interes pentru mine, asa ca am ignorat stirea. acum am vazut la tv cum s-a intamplat tarasenia si pur si simplu e prea al dracului de stupid, si cum a fost, si discursul pe care il livreaza media pe tema asta, sau cel putin aia de la antena 3, ca eu acolo am vazut.

bref, s-au ciocnit masini de 2 ori intr-un perimetru cu vizibilitate foarte redusa, din cauza ca prostii nr. 1 in istoria asta, fratii nostri din rural, dadusera foc la miriste si focul o luase putin razna, producand un fum negru si gros. prostii nr. 2, gaborii, ar fi trebuit sa puna ceva panou de avertizare sau pur si simplu sa-i opreasca pe aia din masini sa se mai dea huta pe strasse, da' si-au bagat picioru' si-au ignorat chestiunea, pe modelul: "las' ca n-o pati nimeni nimic".

astia de la antena se dadeau cu fundul de pamant ca "responsabilitatea politiei in sus si in jos", dadea declaratii ministrul de interne, care sanctionase cu "atentionare" (fuck off and die!) 5 prapaditi din militie si jandarmerie, toti erau ca loviti de streche ca de ce nu i-a avertizat nimeni pe bietii soferi, iar eu simteam ca ma sufoc in fata televizorului: da' cat de prost tre' sa fii nene, daca nu-ti zice gaborul ca e fum pe strada, tu nu vezi? and guess what, romanii, desi taiai cu cutitul fumul in fata parbrizului, au continuat s-o calce cu maxima viteza, ca ce pana lor, ergo cand au facut poc, un dude a dat instantaneu coltu'. what the fuck, daca nu i-a zis politia ca e fum, el de unde sa stie, saracu', probabil nici nu se uita in jur, ci dadea un sms sa se informeze daca sunt tipe bune la ultima playa sau alt loc mirobolant... ma rog, Dumnezeu sa-l ierte, da' prostia si nobletea se platesc...

evident, la fata locului apare un (1!) politist, pe care il aratau aia fugind de colo colo, coplesit de ce se intampla si rugandu-se de alti soferi care soseau in zona sa plece, ca poate explodeaza vreuna din masinile implicate in accident...

astia la stiri il incoltisera si pe unul de la administratia autostrazilor sau ceva de genul asta ca de ce nu s-a ocupat sa semnalizeze ca e zona cu problema acolo, ala o dadea cotita ca el a sesizat garda de mediu ca arde miristea si ca era treaba alora "daca se produc fenomene" (fuck off and die, too!), iar aia, normal, isi stucheau in san la telefon si se jurau ca n-au primit "sesizare scrisa" de la nimeni. I'm too stupid for my road, so stupid it hurts!

last, but not least, prostii nr. la cat am ajuns (it's really hard to keep track with so many), aia de la ambulanta calarasi care o freaca pe drum o gramada pana sa ajunga, they finally make it, ii incarca pe toti ranitii, mai putin pe tipul mort, dupa care, ce fac? se decid sa-i trimita aiurea in tramvai (vorba vine) pe aia cu elicopterul smurd taman din bucuresti, aia se duc vajaind si gasesc doar mortul, ca restul erau deja plecati cu ambulanta. zicea tipul de la smurd ceva de genul ca e o problema de orgolii intre cei de la ambulanta si smurd, pai sa nu-ti stea mintea in loc (again)?!

cireasa de pe tort: intr-unul dintre cele doua accidente a fost implicata si-o masina cu oameni de la antene, drept care una din femeile de acolo s-a mobilizat sa si transmita, daca tot a picat pleasca. ce-a facut ea on the occasion? s-a dat bine cu praf pe fata, sa se prinda tot prostu' ca acolo e fum si cenusa (nu ar fi strans asa ceva pe fata in ditamai incendiul, era evident "regizata").

just so freakin' idiotic, all of them. si eu, ca ma uit la stiri de-astea cretine si ma mai apuc sa si scriu despre ele!

13 Comments:

At 2:13 PM, Blogger OnionSoup said...

din pacate, OTV e acum pe toate canalele. Telecomanda nu mai foloseste la nimic.

 
At 2:32 PM, Blogger Radu Umbreş said...

Frate, sunt de acord, dar nu poti sa ii numesti prosti pe fratii din rural... ei ard miristea de cand exista cultura agricola (i.e. pre-Burebista :p), si este ceva normal si benefic pentru agricultura... ca a aparut o autostrada langa tarlaua lor, alta poveste, dar nu vad de ce ar trebui ei sa isi schimbe practicile. idioti sunt aia de o calca prin fum, in loc sa o ia incetisor cu 20/h.

 
At 11:33 AM, Blogger runbaby said...

man, doar nu-ti bazezi la modul serios argumentul pe "asa se facea de pe vremea lui Burebista", nu? Sunt doua posibilitati: respecti traditia, da' stai langa tarla si pazesti focul, adica nu-l pui si pleci sa mai bagi o cinzeaca langa magazinul mixt sau gasesti alta chestie benefica pentru agricultura prin care sa revigorezi pamantul, fara sa produci fum (am eu un feeling ca in anglia, de pilda, nu da nimeni foc la miriste, yet suprafetele lor arabile sunt super ok)

 
At 1:05 PM, Anonymous Anonymous said...

asta cu arsul miristii aun invatat-o de la putorile din malaezia (or god knows elswhere).
cine a mai auzit de ars miristi in romania ? eu n-am auzit. e noua practica asta, de ce sa prelucrezi pamantul cand poti in timpu asta sa reazimi tejgheaua la birt???
'tu-le creierii lor de retarzi. daca mai aud vreodata un cuvant despre "intelepciunea taranului" fac crize!

 
At 2:34 PM, Blogger Radu Umbreş said...

bai, sunteti pe langa cu drumul rau de tot! nu e traditie tampita, e o metoda de fertilizare (fosfatare) si de curatare a campului pentru o noua recolta, perfect eco-friendly, dar cu anumite pericole. Howl, cand aud prostiile astea de urban "thick", mi se intoarce stomacul pe dos. iar in malaezia, la ce dau foc? la campurile inundate unde se cultiva orezul? hai ca vorbiti sa va aflati in treaba si dati pe afara de prejudecati. hai pa

 
At 2:41 PM, Blogger runbaby said...

alo, domnu' umbres, sunteti prea nervos pentru varsta dv., domnu', zau asa. iti alegi tu la ce sa raspunzi ca sa se meciuasca cu nervu' si retorica, nu? that's so smart and mature, too...

deci, zi-mi, ce nu e in regula cand zic: daca e asa de eco-friendly, da-i foc, da' stai langa el si pazeste-l, sa nu se extinda? si astept cu interes sa aflu, de asemenea, daca in marea britanie se practica eco celengiuri de-astea. ca asa, cu hai pa ca sunteti prea cu prejudecati pentru intelectul meu omniscient, e prea simplu, nu crezi?

 
At 3:21 PM, Blogger Radu Umbreş said...

This comment has been removed by the author.

 
At 5:30 PM, Blogger runbaby said...

de ce ti-ai sters comentariul, bre?!

 
At 7:57 PM, Blogger Rhadoo said...

@Radu Umbres:
Perfect eco-friendly my foot! Si cu fumul cum ramane domnu' bloggar ecologist cu o singura insemnare in ianuarie 2007?
... dude ... inceteaza sa o mai faci pe romanul atoatestiutor cu noi ca nu-ti merge. ^_^ Suntem si noi tot romani. Stim si noi cel putin la fel de mult cat stii si tu.

 
At 8:50 PM, Blogger Radu Umbreş said...

rhadoo... imi pare rau... sincer... chiar imi pare rau... nu stiam ca te voi enerva asa de tare... promit solemn ca de acum:

imi voi face nu unul, ci trei bloguri diferite, sau chiar mai multe, pentru fiecare stare de spirit, sau zi a saptamanii, sau pentru fiecare voce pe care o aud in cap...

voi posta cu abnegatie fiecare cacat ce mi se intampla, fiecare idee, cu cat mai tampita, cu atat mai dezvoltata... cantitatea imi va legitima prezenta in web 2.0 si imi va da autoritatea sa comentez si pe alte bloguri...

imi voi trece toate formatiile penibile pe care le ascult si filmele cool, asa, ca sa iti dai seama cine sunt si ce sta in spate unui nick... mai mult, imi voi trece semnul zodiacal maya si animalul totemic... asa vei intelege ce special sunt... chiar unic, in felul meu...

stiu, rhadoo, stiu ca nu imi merge cu voi, sa par atoatestiutor, exact pentru ca sunteti romani la fel ca mine, iar romanul este, nu e asa, prin definitie atoatestiutor... iar fiecare roman stie cel putin la fel de mult ca altul, daca nu chiar mult mai mult, si asa mai departe, ab infinito...

asa ca, pentru ca sunt roman la fel ca tine, iti inteleg supararea pe care ti-am provocat-o si promit ca nu se va mai repeta.

hai sictir

p.s. si chiar, fumul, cum ramane cu fumul???

runbaby: mi-am dat seama ca incepeam sa il insult pe howl, comitand aceeasi prostie pe care a facut-o el, esentializand niste caracteristici si generalizandu-le. mai mult, tonul meu agresiv nu ar fi reusit altceva decat sa blocheze orice posibil dialog. acum, parca imi pare rau ca l-am sters, pentru ca a aparut alt ipochimen (care imi aduce aminte de bancul cu romanii in iad si cazanul de smoala)... in fine, hai ca nu inteleg ce mama dracului fac eu aici, injurandu-ma cu necunoscuti si scriind de plictiseala... jur ca nu mai postez in viata mea pe vreun blog... pa

 
At 9:17 PM, Blogger runbaby said...

wow, this totally degenerated...:(...foarte multa incrancenare...

@radu umbres
tot n-am auzit ce propuneai sa se intample cu fumul si pana la urma asta era singura intrebare calma si rationala. daca tot te plictisesti asa rau, take some yoga based writing lessons :)...oricum, gandeste-te de doua ori inainte sa scrii asa de inversunat. ii acuzi pe altii ca se defuleaza pe net, dar si tu faci acelasi lucru si faptul ca iti dai numele intreg nu schimba mare lucru, sa stii.

please, people, be nice to each other :). si mie mi-e tare greu uneori, da' incerc, nu stiu cat se vede, da' jur ca ma straduiesc.

soyons chill, d'accord :)?

 
At 9:24 PM, Blogger Rhadoo said...

@Radu Umbres:
Din respect pentru autoarea blogului ma abtin sa comentez ceea ce ai scris.

 
At 9:55 AM, Anonymous Anonymous said...

nu inseamna ca n-o respect pe autoarea blogului daca mai adaug o intrebare de ipochimen® : fumul ca fumul, dar ce se intâmpla cu vietuitoarele ? nu vreau sa incep sa enumar de la furnica la "epure". vreau doar sa-l citez pe dasteptu' de einstein, care nu era roman, mâncatz-ash, dar mai stia si el câte ceva: la 4 ani dupa ce dispar insectele, dispare si omul.
sa aprinzi miristea e o crima, din mai multe puncte de vedere. daca cultura ar fi infectata, ar fi acceptabil. dar numai pentru ca taranul român s-a puturoshit, nu are absolut- repet! absolut nici o scuza!
p.s. frate esti tu cu ei, hombre. eu as fi sora, dar imi repugna ideea :)

 

Post a Comment

<< Home