omuleti

Monday, July 02, 2007

we're all stars in the dope show


Suntem anti-sistem doar cand e vorba sa incepem cu juma' de ora intarziere, da' cand e de cantat pe ceas o ora, respectam contractul si clauzele aferente la litera. Capitalism has made us this way canta el, apoi o sterse de pe scena, conform bookingului, marketingului, planningului si marlaningului...

Acum ca am dat muia de rigoare, zic si de bine. Am trait 100 de depresii pe putin cu manson in casti si m-am dus la concert sa-mi retraiesc perioada blacko-maniacala-no exit-no hope (care reapare ocazional si in existenta mea burgheza actuala :). Am primit ce-am cautat si, daca nu pun la socoteala ca omul m-a lasat neterminata :D, a fost un concert excelent.

All the pretty ones leave you low or blow your mind ;)...

Am ras din toata inima si pe alocuri m-am enervat putin la show-ul lui Alice Cooper de dinaintea lui Manson, so '80s, so blood and tears, and, last but not least, such an aggressive display against women, ca era jele. Si si mai mare jele sa-i vezi pe oameni de varsta mea, adica 30, traind chestiile si sarutandu-si prietenele cand respectivul racnea "she cries in the wind for me and her depression is nu stiu ce" si mai mima ca-i trage o palma duduii pe care o tinea de par pe scena. Frate, genul asta de rock (as in not floyd and the rest of the gang) e bun cand esti tacan si-ti umbla mintea pe pereti, daca n-ai defulare mai buna, dar dupa o anumita varsta, tre' sa evoluezi, zau asa... Ma rog, no harm done, but you must go bye-bye now si-o zice cineva care a trait cativa ani in sub-cultura metal :)...

I got myself black nails like in my teenage years si am tras cu urechea la discutii "ce tare era sa fii punker pe vremea lui ceasca" si am apreciat simtul deosebit al umorului unui prieten care a venit la manson rupt de pastilat and he was full of love and willing to hug everybody. Excelent :)!

Surprinzator de bine organizat B'estivalu' asta, un jeton alb pentru voi :P

Oricum, tre' s-o zic pe aia dreapta, dupa 5 ani de Sziget, e greu sa mai fii impresionat, dar poti sa te simti bine in limitele posibilului and that's what I did. Si am un feeling placut la gandul ca vin asa in urmatoarele doua saptamani: Deep Dish, Tori si Rolling Stones. Give me summer :)!

4 Comments:

At 4:23 PM, Blogger Jo Ilie said...

Noi am zis ca showul lui Cooper a fost o campanie sociala. Era cu morala, cu remuscari, cu d-astea... :D

 
At 5:00 PM, Blogger runbaby said...

mai, singura mea teama scriindu-mi impresiile despre Cooper a fost ca se poate sa-mi fi scapat o morala mai adanca, fiindca in majoritatea timpului bateam campii cu pretenii si ma uitam pe scena din 2 in 2. da' chestia cu copchilu' smeshuit cu toporisca tot mi s-a parut prea prea :D...

 
At 1:34 PM, Blogger Rin Tin Tin said...

Alice a fost fair play, si-a respectat prostioarele ridicole de pe vremuri, si a fost chiar fun, desi a sunat extrem de penibil:) La dracu, la 60 de ani..
Cu Manson sta putin altfel treaba. Muia nu trebuie data asa dintr-o bucata, as zice eu, run. De ce?
Pentru ca Manson a fost anti-sistem, fiind de partea lui. Cumva subversiv, s-a lipit de sistem, si a vandut la greu, cu constiinta de sine.
Paradoxal, show-ul si felul in care s-a prezentat mi s-a parut extrem de consistent. Doar ca mai multa energie ar fi fost de dorit..

 
At 6:45 PM, Blogger Cakeinmyear said...

Alice m-a distrat colosal si ma intreb daca el chiar mai crede in toate chestiile alea..oricum e bine ca oamenii care au venit sa il vada au avut parte de tot showul
Manson, oricat as vrea sa ma enervez pe el ca a fost slab...he's still Manson

 

Post a Comment

<< Home