omuleti

Friday, June 29, 2007

Sa-i jupuim, sa-i facem drapel!

prietenii mei de la agentia de monitorizare a presei impreuna cu CJI, CRJI si COM au initiat un protest la adresa numirii lui alexandru sassu la carma tvr si, in genere, la adresa marlanilor din parlament care sunt inca nostalgici dupa telejurnal. de asemenea, ei fac si urmatorul apel la adresa telespectatorilor:

"Daca sunteti revoltati de presiunile politice care se fac asupra TVR puneti in semn de protest o hartie igienica pe televizor, asa cum am facut noi deja – vezi fotografia alaturata. Transmiteti o fotografie cu acesta ‘instalatie’ la presa@cdep.ro, presa@senat.ro, precum si catre noi la office@mma.ro, staff@cji.ro, office@crji.org. Fotografiile colectate vor fi puse pe o pagina de web special creata pentru acest protest la www.transparentamedia.ro."

6 Comments:

At 11:34 AM, Blogger Unknown said...

Tare! Pot sa pun hartia pe televizor chiar daca nu prind TVR? :)

 
At 11:41 AM, Blogger runbaby said...

pai cam la asta ma gandeam si eu, ca we've got 50 channels of shit on the tv to choose from, asa ca mesajul e valabil si fara tvr. sa pui una frumoasa ;)...

 
At 12:02 PM, Blogger OnionSoup said...

Ce fel de hartie?
Dintraia gri, groasa si zgrumturoasa cu care am crescut, sa dintr-aia pufoasa, absorbanta si cu desene pe ea?

 
At 12:08 PM, Blogger runbaby said...

hm, tough call...

da' gasesti tu in olanda de-aia zgrunturoasa?

 
At 1:40 PM, Blogger OnionSoup said...

nu, nu cred ca gasesc. cururile alea mari olandeze se tin cu hartie de buna calitate

 
At 8:30 PM, Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 

Post a Comment

<< Home