omuleti

Friday, August 24, 2007

L-am vazut cu ochii mei

L-am auzit cu urechile mele. Are 27-28 de ani. E afabil si dragut. E veterinar. A votat cu Bayrou in primul tur, cu Sarko in al doilea. Are un discurs pertinent, plateste taxe, nu sufera de ipocrizii, complexe si vini colonialiste. Nu are mentalitate de etern asistat. Nu sta sa-i dea guvernul in timp ce el il injura. S-a dus in Africa sa munceasca, nu sa-i caineze oameni si sa-i indemne sa caute o viata mai buna in banlieus. Calatoreste. Nu se crede buricul pamantului. A fost la Sziget. Are un sticker cu Che Guevara pe laptop, dar gandeste cu capul lui. Daca nu l-as fi cunoscut, n-as fi crezut.

Ma inclin in fata francezului tanar de dreapta :).

Later edit: Mi-a semnalat o prietena ca se intelege ca eu sunt fana dreptei sau a lui Sarko; not quite true. Pur si simplu a fost imbucurator pentru mine sa vad un tip tanar altfel decat ancorat in eternul discurs radical de stanga pe care l-am auzit de la toti francezii cunoscuti de mine si care chiar incearca sa vada lucrurile din mai multe perspective. Rectific, deci: ma inclin in fata francezului tanar diferit de congenerii sai :).

3 Comments:

At 3:16 PM, Blogger The Dude said...

Are sticker cu Che Guevara si a votat cu Sarkozy? :)))

 
At 4:01 PM, Blogger runbaby said...

in mod paradoxal :))... recunosc ca nu l-am intrebat despre asta. oricum, votul cu sarko a fost impotriva lui segolene, deci cam cum se voteaza si la noi...

 
At 6:55 PM, Blogger The Dude said...

Da, si aia era penibila... "Votati-ma!!! Pentru ca sunt FEMEIE! De stanga! YAY!" "Doamna Royal, ce alte motive mai sunt pentru care sa va votam?" "Um... am mentionat ca sunt femeie?"

 

Post a Comment

<< Home